Runar Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nämn vilken Sniper Rifle som är skönast och varför. Berätta vilket spel den kommer ifrån och varför du valt just den. Mitt val: Sniper Rifle från Halo 2 Varför? För att den har ett utav de bästa siktena någonsin, Två inzoomningslägen, grymt ljud och bra omladningstid. Tillsammans med X-box handkontroll blir det den bästa sniper riflen någonsin. http://media.teamxbox.com/dailyposts/halo2bios/24sniperrifle.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) K98an, tyskt gevär. Väldigt kraftfull, speciellt i DoDS. Redigerad 19 maj, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 AWP i CS....alla hatar vapnet förutom den som använder den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 AWP i CS....alla hatar vapnet förutom den som använder den Japp , AWP den bästa snipern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snipern i Halo-spelen. Lätt. Nightvison på den också... iallafall på singleplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag säger nog den allra första Snipern som fanns i ett spel: Snipergeväret i Goldeneye 007 Helt enkellt för att det VAR det första snipergeväret. Och så är det ju ett TYST snipergevär, vilket var bra i och med att Goldeneye var det första stealthspelet i 3D... Sen att det var värdelöst i multiplayer, i och med att det var så svagt och saknade autosikte, är en helt annan femma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snipern i Max Payne, lätt bäst när man slänger i bullet time jump och skjuter i huvudet utan siktet och man följer kulans bana i slowmotion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det i Duck Hunt till NES.. om det nu är sniper rifle, inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snipern i Unreal Tournament är skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snipern i Unreal Tournament är skön! Den är ju grymt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snipern i Far Cry! Love! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ett dyrt jävla Resident Evil 4. En elak fuling. En brunfärgad sniper. Ett kompakt skott. Ett tillfredställande "splatter". En otroligt sexig animation över en omladdning. En cooooooooooool upplevelse. Hey Mr. Record Man, what's wrong with you? Your system can't fucking compeat Download this song. Download this song. Download this song. Download this song. Download this song. Download this song. Download this song. Download this song. Hey Mr. Record Man, what's wrong with you? Your system can't fucking compeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snipern i MGS-spelen. PSG-1 heter den. Men det beror nog mycket på att det är så pass verklighetstroget med skakningar m.m. i det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snipern i Far Cry! Love! Samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Unreal Tournament- snipern, dammit. Oändligt sikte. Yummie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Sen att det var värdelöst i multiplayer, i och med att det var så svagt och saknade autosikte, är en helt annan femma! Va fan snackar du om, multiplayer var det roliga i Golden eye, satt ju hela dagar och spöa min brorsa i det ! Bara för du inte kan sikta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Va fan snackar du om, multiplayer var det roliga i Golden eye, satt ju hela dagar och spöa min brorsa i det ! Bara för du inte kan sikta Han menade att snipern var kass i multiplayer som jag uppfattade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Han menade att snipern var kass i multiplayer som jag uppfattade det. Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Va fan snackar du om, multiplayer var det roliga i Golden eye, satt ju hela dagar och spöa min brorsa i det ! Bara för du inte kan sikta Jag snackade om sniperbössan. I MP utklassade GE allting på sin tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) AWP i CS. G-ISCCCHHH *EKO*. Redigerad 19 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts