dd1978 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hej på Er! Jag kan inte lyfta med The Jet i "Saint Mark's Bistro", kommer inte upp i någon far fast jag tyrcker på "W" och sedan försöker lyfta med piltangenterna!? Det spelar ingen roll att det är en kort landningsbana, det blir ju ingen fart? vad gör jag för fel? Mattias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Hej på Er! Jag kan inte lyfta med The Jet i "Saint Mark's Bistro", kommer inte upp i någon far fast jag tyrcker på "W" och sedan försöker lyfta med piltangenterna!? Det spelar ingen roll att det är en kort landningsbana, det blir ju ingen fart? vad gör jag för fel? Mattias Om det är jet planet du menar så tryck först på num 8 och håll in. Så kommer "jet" rören riktas mot skärmen. Åk i väg, flyft och fäll in hjulen "2" och heej va de går Tack för mig. Redigerad 18 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts