aKi Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Fan va kassa musmattor alla har.. min är bäst! Mums, läder *smeka sig själv* Rawr! grr sexigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hela härligheten kan ses genom ett litet klick här. Rätt så nöjd med den lilla "lekhörnan" faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Tagentbord: HP's egna trådlösa vi fick med datorn Mus: Också något trådlöst vi fick med datorn från HP. Musmatta: Biltema Skärm: HP Pavilion f1904 Högtalare: Logitech S-200 Headset: Koss SB/45 Fungerar kalas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Spelar inget så behöver inget som är bra. Sitter ändå bara på skolans äckliga laptop när jag inte är hemma vilket inte är ofta. Annars har jag ett skit tangetbord och en 3.0a ... funkar hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mus: MS explorer 3.0 Matta: fUnc sUrface 1030 tangent bord: rand Lurar: grados sr 125 Inte för att jag spelar nå spel någon gång men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Tangentbord: Isotech Mus: MX 510 Headset: Koss SB/45 Musmatta: Nån random svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Just det ja, jag har en Mr. Muffin musmatta också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mus: Logitech G5 Gaming Mouse Musmatta: Noname, från Clas Ohlson. Tangentbord: Key Tronic ergoforce Keyboard - Haft det i år nu. Stabilt och sköna knappar. Högtalare: Ett par föråldrade Philips- högtalare som fungerar prima. Headset: Inland Bass Vibration 6000 Headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Mus: Trådlös Fujitsu Siemens Musmatta: Ingen Tangentbord: Trådlöst Fujitsu Siemens Högtalare: Fujitsu Siemens Headset: Inget Tråkigt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Spelar nästan aldrig spel, men när jag spelar spelar jag inte för att bli en "heaton" så jag kör med mina B grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tangentbord och mus: Fujitsu Siemens original. Duger finfint för mig Skärm: Nån Siemens 19". Tar rätt mycket plats måste jag säga. Högtalare: Logitech z3,den trädekorerade sorten Musmatta: En svart med "gel-klump" att lägga handen på. Alla mina polare stör sig nåtgot otroligt på den, men jag har haft den i så många år att jag har vant mig Men jag spelar verkligen inte mycket nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Tangentbord o mus e HP stock. Mattan e från JME DATA. Hörlurar är ett par plantronics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Mus Tangentbord Hörlurar - Behöver inget lyx, pah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Tangentbord : Once again lånat av en polare ^^ Musmatta : Steelpad S&S Mus : Razer Prosolution 1.6 + hyperglides ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Mus : http://www.databyran.nu/images/products/mu...itech_mx510.jpg Hörlurar : http://www.electronicsoutfitter.com/images...8-mdr-xd100.jpg Musmatta : GTA vice city musmatta köpt på webhallen Tangentbord : Fujitsu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Mus: Logitech MX510 Tangentbord: Multimediaversion av Fuffiso-Siemens Hörlurar: Sennheiser HD555 Musmatta: Från Clas Ohlson, frostat glas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Mus: Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 Tangentbord: Logitech Internet Navigator Keyboard Hörlurar: Philips SBC HP1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Microsoft standard Keyboard (199kr) A4 Tech Optical Mouse (69kr) generalsnus musmatta (gratis) Deltaco HL-7 hörlurar (49kr) Platinum JBL Series Högtalare (gratis, kom med skärmen) Ja, som ni ser så var grejerna ganska billiga Redigerad 25 maj, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts