Martin-123 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Japp, här kan du visa hur ditt Tangentbord, Mus, Headset och övrigt gaming tillbehör ser ut. Själv har jag. Saitek Eclipse Blue - Tangentbord Razer Diamondback Plasma - Mus SteelPad SteelSound 5H - Headset QPad Max Fps Edition 4mm - Musmatta Det var det. Jag tror inte det finns en sån här tråd Redigerad 18 maj, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Bara dom dåliga spelarna tycker att man behöver extra "bra" utrustning (hörlurar, tangentbord m.m.), så jag har bara Microsoft vanligt multimediatangentbord, en skön logitechmus, vanliga lurar och högtalare (oftast högtalare) och en väldigt liten noname-musmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Isotech tangentbord Microsoftmus Microsoft Gamevoice Inet Data Musmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Bara dom dåliga spelarna tycker att man behöver extra "bra" utrustning (hörlurar, tangentbord m.m.), så jag har bara Microsoft vanligt multimediatangentbord, en skön logitechmus, vanliga lurar och högtalare (oftast högtalare) och en väldigt liten noname-musmatta. Ehhhmmmm Så du påstår att HeatoN köper bra grejjor bara för att han inte är en bra spelare. Men det e han! Det är ju bra mycket skönare att ha bra saker, dessutom spelar nästan inte jag spel!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ett svart dell tangentbord en ikea musmatta en dell mus med "boll"(designad av Microsoft) och ett par 69krs Philips hörlurar/mic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Tangentbord: Logitech UltraX-Flat Mus: RazerDiamondBack Magma Matta: Razer Exact Mat Lurar: GRADO SR-125 Skärm: Samsung 940B 19" Fast jag game:ar typ inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ehhhmmmm Så du påstår att HeatoN köper bra grejjor bara för att han inte är en bra spelare. Men det e han! Det är ju bra mycket skönare att ha bra saker, dessutom spelar nästan inte jag spel!.. Nej, han har "bra" grejer för att det är så han tjänar hälften av sina pengar. I stället för att skaffa ett vettigt jobb och utbildning så försöker han försörja sig på cs. Det kommer att funka några år till men sen så dör intresset av cs och vad händer med honom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Tangentbord: Logitech UltraX-Flat Mus: RazerDiamondBack Magma Matta: Razer Exact Mat Lurar: GRADO SR-125 Skärm: Samsung 940B 19" Fast jag game:ar typ inte Bilden på tangentbordet funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Bilden på tangentbordet funkar ej. Jo det gör det, ett väldigt rektangulärt och silvrigt tangentbord. Mycket stilrent. Redigerad 18 maj, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hm, hade för mig att jag skrev här nyss, nåja, kanske aldrig tryckte på "Add Reply". Matta: eXactMat X speed Mus: Razer Diamondback Magma Head: Games 99-kronorsheadset ^^ Tangentbord: Har samma tangentbord som för sex år sedan, jag hittar inget företagsmärke eller så på det, så jag vet inte vilka som har tillverkat det. Jag borde väl kanske byta upp mig, men jag känner att jag absolut inte kan göra mig av med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Kör med standardprylar, här behövs inger hypergrejjer, man blir väl inte bättre av att spela på lyxgrejer? grejen är väl att man ska vara bra med det mesta skit man får/har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Musmatta: Steelpad S&S Mus: Logitech MX518 Annars inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Tangentbord: Logitech UltraX Mus: Logitech MX518 Musmatta: Qpad Lowsense 1.5mm Hörlurar: Icemat Siberia Redigerad 18 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Så här ser mitt ut; Matta; en custom made Iron-Maiden matta Mus:Logitech MX LASER Lurar:Cosonic MDR-CD-850 Skärm:HP Pavilion F1904 Grafik:Nvidia 6800 series GPU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 MUS: http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-elgigantenSE-Site/-/sv_SE//images//lt9313520914_mx.jpg MUSMATTA: http://www.datorbutiken.com/se/pics/big/icematst4d.jpg TANGENTBORD: HÖGTALARNA (Använder ej headset förutom på nätterna om nån av syrrorna är och hälsar på så jag inte stör dom, kommer bild på dom sen om ja orkar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Nej, han har "bra" grejer för att det är så han tjänar hälften av sina pengar. I stället för att skaffa ett vettigt jobb och utbildning så försöker han försörja sig på cs. Det kommer att funka några år till men sen så dör intresset av cs och vad händer med honom då? Han får jobb på hans pappas firma där han redan jobbat har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 "Getaway" delar till min Gateway dator. Förutom råttan som är en Dell. Räcker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ehhhmmmm Så du påstår att HeatoN köper bra grejjor bara för att han inte är en bra spelare. Men det e han! Det är ju bra mycket skönare att ha bra saker, dessutom spelar nästan inte jag spel!.. Han får ju grejorna så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Fan va kassa musmattor alla har.. min är bäst! Mums, läder *smeka sig själv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Tangentbord: Nån standard Dell-skit, funkar finfint Mus: Logitech MX 510 Musmatta: Nån musmatta av glas, från Clas Ohlson Hörlurar: Pioneer SE-M280, för det mesta används dock mina JVC-högtalare som är kopplade till stereon -- @ GiZmo: Sexigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts