Gta_Erra Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hej varför jagas säkerhetsvakterna av polisen för dom gör ju inge ont.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 De är ganska jobbiga, tjocka, fula och allmänt irriterande. Polisernas jobb är att göra goda gärningar, och jag tycker att de gör en allmänt god gärning när de skjuter ihjäl en säkerhetsvakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Säkerhetsvakterna bryter mot lagen. Dom skjuter mot gängmedlemmar medans poliserna bara slår dom. Det är vad jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 De är ganska jobbiga, tjocka, fula och allmänt irriterande. Polisernas jobb är att göra goda gärningar, och jag tycker att de gör en allmänt god gärning när de skjuter ihjäl en säkerhetsvakt Amen fo' that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hej varför jagas säkerhetsvakterna av polisen för dom gör ju inge ont.? Dom jagas kanske för att R* ville att polisen skulle vara lite "aktiva" i spelet så valde dom säkerhetsvakterna som offer. Inte särskilt troligt men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts