Mr_link Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag har nyss fått spelet och jag fasnar i marken det står >( you are over encombered hur kommer man ut från det ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag har nyss fått spelet och jag fasnar i marken det står >( you are over encombered hur kommer man ut från det ? Vad är det med folk som inte kan söka, eller kolla 2 posts ner? Skriv Här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag har nyss fått spelet och jag fasnar i marken det står >( you are over encombered hur kommer man ut från det ? Betyder att du aar för mycket saker på dig. Om du går in på Inventory så finns den en fjäder, där kan de stå typ 120/150 om du har över 150 så kan du inte röra dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Om du lirar spelet på PC så håller du in Shift och klickar på ett föremål för att radera det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vad är det med folk som inte kan söka, eller kolla 2 posts ner? Skriv Här! Well spoken, chap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts