Pastor Vercetti Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 skriv in fusket att alla bilar blir svarta sen sno en phoenix så har du Knight Rider bilen K.I.T.T. från 80-tals serien. kan ni också några coola saker som till exempel Scarface klippet i badrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 K.I.T (med bara ett T) och så är K.I.T en Trans Am, inte upphöjd topp.. Men annars är det likt, fast å andra sidan inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Nej K.I.T.T med två bokstäver du har rätt om att det är en trans am det viste jag redan föresten jag har spelet (tyvär spelet finns inte i Sverige) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Nej K.I.T.T med två bokstäver du har rätt om att det är en trans am det viste jag redan föresten jag har spelet (tyvär spelet finns inte i Sverige) jag har spelat det...jag varva det på en och en halv dag....jag ger den en 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 på ps2? varvade mit på 3och en halv timme ger det en9/10. Har det på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Skriv in "svarta bilar"-fusket och sno en Banshee, då börjar det likna något.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crypt Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 men vad fan menar ni med scarface klippet i badrumet? förklara plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 men vad fan menar ni med scarface klippet i badrumet? förklara plz Blod på väggen, motorsåg bredvid.. mmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts