Nord Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snälla adminsar... kan ni inte ändra namn till "begå självmord" iställer för göra självmord... Jag är inte admin, men jag kan vara snäll ändå Sådär, bättre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Antagligen på något smärtfritt sätt, typ överdos. Eller nej, skulle spettsa mig själv på en flaggstång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Anlita en yrkesmördare. - Jag har ett jobb åt dig. - Mhmm.. Vem är offret? - Jag. - Va? Öh.. När får jag pengarna? - När jobbet är slutfört och jag sett resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag är inte admin, men jag kan vara snäll ändå Sådär, bättre ? Du är jättesnäll! Trort du är boisare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 - Jag har ett jobb åt dig. - Mhmm.. Vem är offret? - Jag. - Va? Öh.. När får jag pengarna? - När jobbet är slutfört och jag sett resultat. Haha eller så. - Jag har ett jobb åt dig. - lol, vem är teh offer? - Jag. ROFL. - Jaha, ROFL.. När får jag pengarna? - lol! Kolla mina fickor när jobbet är slutförd, ROFL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Haha eller så. - Jag har ett jobb åt dig. - lol, vem är teh offer? - Jag. ROFL. - Jaha, ROFL.. När får jag pengarna? - lol! Kolla mina fickor när jobbet är slutförd, ROFL. Och meningen med din post var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Haha eller så. - Jag har ett jobb åt dig. - lol, vem är teh offer? - Jag. ROFL. - Jaha, ROFL.. När får jag pengarna? - lol! Kolla mina fickor när jobbet är slutförd, ROFL. Tycker du verkligen att det där lät kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Haha eller så. - Jag har ett jobb åt dig. - lol, vem är teh offer? - Jag. ROFL. - Jaha, ROFL.. När får jag pengarna? - lol! Kolla mina fickor när jobbet är slutförd, ROFL. AHHH HAhahAHAHahaHaH Alltså jag fatta inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 AHHH HAhahAHAHahaHaH Alltså jag fatta inte Men killar.. han skrev bara om skämtet med 'lolish' text, sen tror jag inte han tyckte det var kul själv utan bara skrev för principens skull typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Det brukar pannskott också vara. Det jobbiga med vapen är att du har en chans att överleva och antingen plågas till döds eller sitta resterande liv i rullstol. Läste om en 17årig kille som för några år sedan försökte ta självmord genom att skjuta sig själv i huvet. Han misslyckades. Kulan gick genom huvet men den gjorde inte så stor skada, han bara blev förlamad i hela kroppen. Och nu sitter han i rullstol och kan varken pissa eller runka själv. Taskigt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Det jobbiga med vapen är att du har en chans att överleva och antingen plågas till döds eller sitta resterande liv i rullstol. Läste om en 17årig kille som för några år sedan försökte ta självmord genom att skjuta sig själv i huvet. Han misslyckades. Kulan gick genom huvet men den gjorde inte så stor skada, han bara blev förlamad i hela kroppen. Och nu sitter han i rullstol och kan varken pissa eller runka själv. Taskigt läge. Tro mig... Har man en Desert Egle .50 AE eller en .357 Magnum... Då blir det inget kvar av huvudet. Det funkar garanterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Det jobbiga med vapen är att du har en chans att överleva och antingen plågas till döds eller sitta resterande liv i rullstol. Läste om en 17årig kille som för några år sedan försökte ta självmord genom att skjuta sig själv i huvet. Han misslyckades. Kulan gick genom huvet men den gjorde inte så stor skada, han bara blev förlamad i hela kroppen. Och nu sitter han i rullstol och kan varken pissa eller runka själv. Taskigt läge. Liknande har jag hört om, men då var en kniv inblandad. Det var nån kille som tänkte mörda en annan med en helt vanlig kniv, denna kille gick fram till den andra, tog ett bra tag om kniven och högg rätt ner precis i mitten av huvudet så kniven gled in mellan hjärn halvorna. Den andra killen överlevde men vart förlamad på sin vänstra del av kroppen (?) och då menar jag hela vänstra del. Fatta vad taskigt det borde kännas för "mördaren" i ett sånt läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Bli ihjälknullad av värsta blondinen, typ. Fan vad soft det hade varit. Alternativt hade livsutvägen varit en, förhoppningsvis smärtfri, alkoholförgiftning eller överdos av liknande slag. Redigerad 20 maj, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts