Runar Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag skulle typ käka massor av sömnpiller eller liknande. Om man ska ta livet av sig ska man göra det så att så få människor som möjligt drabbas av det. Att hoppa framför ett tåg eller liknande är jävligt taskigt mot förarn och om man hoppar från ett hus blir det inte så kul för dom som går där nere heller. Eller söka upp ignitas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag hade absolut inte hoppat framför ett tåg, synd om tågföraren. och resten av folket i tåget som måste vänta medans jag städas undan. "Städas undan..." Jag hade hoppat från något riktigt, riktigt högt. Ett flygplan tex. Tänk att få sväva helt fritt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag skulle cykla naken genom stan med bomber fastspännda på cykeln, sen när jag kommit långt bort från alla människor skulle jag spränga mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Kapsel tex. Okej tack. Krypa ur kapseln ska det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag hade snott en rymdkapsel från nasa och åkt ut i rymden.. när jag hade gjort det skulle jag ta av mig rymddräkten och sen gjort hål i en ruta... de e nice( ) att sugas ut i rymden av allt vakuum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ni som säger att själmord är fegt, hur tänkte ni? Hur dåligt jag än hade mått skulle jag nog aldrig klarat av att skjuta mig eller tagit en överdos av piller. Enligt mig är en som begår själmord en välldigt modig person. Men fly från allt genom själmord är abslolut inte den bästa vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Kom på något Ta en Wire och gör en öggla sen hänger ni upp den någonstans, stå på något lempligt object och sen sätter ni igenom huvudet och *Hopp*The End *SHIFFS* *PLUMMS* *BARDOFF* Till er som har tänkt på att ta självmord, gå och snacka med era föräldrar eller någon psykiatiker. Föräldrar är nog det bästa. Men det blir psykiatiker om inte dom bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Om jag hade haft en bil så hade jag kört så fort som möjligt på motorvägen mitt i natten tills jag körde ihjäl mig. Förhoppningsvis skadar man inte medtrafikanterna. Annars hade jag nog hängt mig. Redigerad 19 maj, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Snälla adminsar... kan ni inte ändra namn till "begå självmord" iställer för göra självmord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Kom på något Ta en Wire och gör en öggla sen hänger ni upp den någonstans, stå på något lempligt object och sen sätter ni igenom huvudet och *Hopp*The End *SHIFFS* *PLUMMS* *BARDOFF* Till er som har tänkt på att ta självmord, gå och snacka med era föräldrar eller någon psykiatiker. Föräldrar är nog det bästa. Men det blir psykiatiker om inte dom bryr sig. Ehm...ja, precis vad okka sa. Förutom att hans var lite mer utfyllt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hoho, bullzeye! För er som inte förstod skämtet. "Göra självmord". Jag hade slängt mig ner från en hög höjd. En upplevelse värd livet. Det får jag verkligen hålla med om....det vore faktiskt en upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Finns många sätt at dö på, men en sak som jag skulle vilja prova är att bli sprängd i bitar isåfall. Det går fort och är troligt smärtfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag skulle ha tagit LSD , åkt upp högt som fan med ett flygplan. Sen hade jag hoppat ut och njutit av tiden i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hmm, för några år sen tänkte jag seriöst på självmord (när jag gick i grundskolan) hade inga vänner, mobbad, dom sa till och med åt mig att ta livet av mig, läranra brydde sig inte, bara min morsa brydde sig. inte så uppmuntrande till fortsatt existens kanske, men jag fick gå hos psykolog, fick många fina vänner när jag började gymnasiet och ännu fler vänner när jag blev punkare, dom är ovärdeliga, skulle aldrig ha ihjäl mig nu, det skulle såra dem för mycket. jag skulle nog hänga mig i garaget eller stulit en bil och kört ihjäl mig, ägern får ut på försäkringen, mina föräldrar kan sälja mina bilar (om det inte blir för stor psykisk toryr att sälja mina saker) och ingen anna än jag skulle kommit till skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Finns många sätt at dö på, men en sak som jag skulle vilja prova är att bli sprängd i bitar isåfall. Det går fort och är troligt smärtfritt. Det brukar pannskott också vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det brukar pannskott också vara. Svårare att trycka av än att spränga sig tycker jag... tänk ändån när du står där. Med pistolen mot din panna.... det är inte så jävla lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Svårare att trycka av än att spränga sig tycker jag... tänk ändån när du står där. Med pistolen mot din panna.... det är inte så jävla lätt. Lättare än att skära handlederna av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Lättare än att skära handlederna av sig. Det tror jag inte... jag skulle inte ha psyket iallafall att döda mig själv med något vasst föremål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det tror jag inte... jag skulle inte ha psyket iallafall att döda mig själv med något vasst föremål. Det jag skrev. Skrev att det var lättare att skjuta sig än att skära handlederna av sig. Eller jag menade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 2 saker Antingen en äckligt vass katana och huvudet rakt av. eller få en överdos av narkos så man somnar in, smärtfritt och lätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts