Stian Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade nog knarkat ihjäl mig eller det mest smärtfria. Skulle aldrig skjuta mig eller hoppa framför ett tåg eller liknande. Föräldrarna vill oftast se sitt barn en sista gång, inget vidare med massa köttslafsor hängandes lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Är det nån här som "Räddat" nån från självmord. Själv har jag inte räddat nån men en person tänker iallafall inte gå och dö så länge jag lever. Känns förjävligt tugnt att den personens liv hänger på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag håller fullständigt med dig, men du behöver fan i mig inte överdriva. There Jaaa. Håller med skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jaaa. Håller med skribb. Joo, jag håller med Cortez på den där. Eller. Vänta nu.. *Kollar mig om* Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Är det nån här som "Räddat" nån från självmord. Själv har jag inte räddat nån men en person tänker iallafall inte gå och dö så länge jag lever. Känns förjävligt tugnt att den personens liv hänger på mig. Räddat och räddat hjälpt folk har man väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Tagit tabletter och drickit sprit till. Fast så feg är jag inte. Dessutom skulle jag aldrig kunna göra så mot mina föräldrar och alla andra som älskar mig. Det är själviskt, man tänker bara på sig själv och sårar alla. Redigerad 18 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Kniv, halsen eller pulsåder! Skrivit brev till min familj att det inte vara deras fel så dom inte känner sig lika skildiga Och ni som säger något om självmord om det är fegt, dumt eller liknande. Håll käften, för ni vet knappast något om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Är det nån här som "Räddat" nån från självmord. Själv har jag inte räddat nån men en person tänker iallafall inte gå och dö så länge jag lever. Känns förjävligt tugnt att den personens liv hänger på mig. räddat och räddat. eller ja, det kan man väl säga. jag pratade med en tjejkompis på msn för ett tag sen. visste att hon mådde dåligt och försökte stötta henne. sen frågade hon mig ifall jag visste vad en orange/röd triangel betydde på burken till tabletter. jag fick en jätte chock att hon skulle ta tabletter så jag ljög och sa att betydde att tabletterna hade laxerande verkan och det här är sant Redigerad 18 maj, 2006 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag skulle stänga in mig i en isolerad bunker. Där skulle jag sitta tills jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) GÖRA SJÄLVMORD! Skulle göra det snabbt och så smärtfritt som möjligt. Sen även tänka på allmänheten genom att inte grisa ner trottoaren med blod och så. Fast jag kan även berätta att jag aldrig skulle begå självmord vid fulla sinnes bruk. Redigerad 18 maj, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade kort och gott hyrt ett superlyxigt hotellrum, klätt mig i en gyllene sidenmorgonrock, vridit upp Rolling Stones-musik, rökt på och tagit diverse piller tills jag ser lila människor och satt mig vid ett fönster ut mot gatan varpå ett avsågat hagelgevär instoppat i truten avslutar det hela. Kroppen faller cirka hundra meter rätt ner i taket på en bil, blod och slamsor kastas omkring och larmet går igång. Folk samlas runt kroppen och en beige Volvo glider långsamt förbi med tre skumma typer i som nickar till varandra. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Att ställa sig framför ett tåg kanske inte är så snällt mot lokföraren, men seriöst? Mår man riktigt j*vla psykiskt dåligt, bryr man sig inte om lokföraren. Det är lätt att säga att man skulle göra si och så när man är frisk och mår bra. Vill man ta livet av sig tänker man bara på en sak; att det skall gå snabbt. Att ställa sig framför ett tåg är en snabb och smärtfri lösning, så jag förstår varför folk väljer det. Ni som snackar om att ni skulle dränka er; Skitsnack! Alla vet hur svinigt det är att inte få luft och det är inget trevligt slut. Ett alternativ är ju tabletter, men hur vet man hur många man skall ta och av vilken sort? Väldigt många vaknar upp på sjukhuset efter att ha försökt ta livet av sig med tabletter. Jag skulle välja att ställa mig framför ett tåg. För jag vet hur det är att må riktigt dåligt, då bryr man sig inte om lokföraren, vilket är respektlöst och egoistiskt, men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hänga mig själv. Piller och vapen är för svårt att skaffa fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Okej, no bullshit eller mytomaner. Helt ärligt med handen på röven. Har du funderat på självmord någon gång ? Kan säga jag gjort det och mer.. orkar inte dra upp det nu men, ja, gjort det. Nu, har du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ett par månader på BUP svarar nog på den frågan. Jävla böglastbil och svänga undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Självmord är aldrig något jag seriöst har funderat på. Kommer aldrig att begå det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Nu, har du ? Ja, varit nära att genomföra det också. orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Okej, no bullshit eller mytomaner. Helt ärligt med handen på röven. Har du funderat på självmord någon gång ? Kan säga jag gjort det och mer.. orkar inte dra upp det nu men, ja, gjort det. Nu, har du ? Var väldigt nära, gevärspipan mot skallen... men självmord är den feges väg ut! Känns det så mörkt och som att det aldrig kommer att bli ljust igen så är det viktigt att prata med någon om det. Jag har varit där nere och jag tror aldrig jag hade tagit mig ur det utan mina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Meeeeeh... vene, tabletter nog.. Btw, va fan hare dykt upp "Om du var tvungen" trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Meeeeeh... vene, tabletter nog.. Btw, va fan hare dykt upp "Om du var tvungen" trådar? Tihihi... Svar på coulans fraugor: Nej... inte seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts