Frenzy Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skära av Pulsådrorna. Hang me. Hoppa från ett tak med huvudet före. Anlita en yrkesmördare. Anlita en yrkesmördare till självmord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Om du skulle göra självmord.... isånnafall hur skulle du göra det? Jag tror att jag skulle hoppat framför ett tåg. Går snabbt och man får mycket uppmärksamhet. Idiot... Tror du lokföraren mår bra av det, eller? Min pappa är lokförare, och inprincip alla hans (f.d) arbetskamrater som har kört på en människa har inte orkat komma tillbaka till sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Anlita en yrkesmördare till självmord? Yup! Då blir man mindre spänd när det sker. Man går helt enkellt ner för gatan ett halvår efter att man beställt mordet, och har nästan glömt det, och då, plötsligt, utan den skitjobbiga ångesten, allting slutar innan man inser vad som händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Drar ner till ett sånt där dödshjälpställe i Schweiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Drar ner till ett sånt där dödshjälpställe i Schweiz. Vad jag vet måste man ha medicinska skäl till det. Till exempel att du är totalförlamad, eller att man har en elakartad cancersvulst i buken som gör ditt liv till en VERKLIG plåga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Yup! Då blir man mindre spänd när det sker. Man går helt enkellt ner för gatan ett halvår efter att man beställt mordet, och har nästan glömt det, och då, plötsligt, utan den skitjobbiga ångesten, allting slutar innan man inser vad som händer! Ja men det är mord och inte självmord kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Det asolut lättaste - och smärtfriaste - är nog att knapra så mycket medicin man bara kan hitta efter att ha klunkat i sig ett par Whisky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Dränka mig själv.. fast de skulle jag aldrig klara Man kan inte dränka sig skälv utan tex en sten eller annat hjälpmedel. Jag skulle tagit tabletter. Då somnar man ju innan man dör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Fixa en bomb och gå långt in I skogen och spränga mig själv I småbitar. Redigerad 18 maj, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade tagit fram en bunke, tillsatt socker, salt och ett par ägg. Vispa. Ugnen på 260 grader i 10 minuter. Hoho, bullzeye! För er som inte förstod skämtet. "Göra självmord". Jag hade slängt mig ner från en hög höjd. En upplevelse värd livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hoho, bullzeye! För er som inte förstod skämtet. "Göra självmord". Jag hade slängt mig ner från en hög höjd. En upplevelse värd livet. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (oseriöst)Hmm..Jag skulle nog satt ett par startkablar på händer eller nåt sånt oh sen så hade jag slängt upp startakablarna på en sån här strömförande-tåg-sak vet inte direkt hur det skulle bli men man skulle nog dö ganska smärtfritt..(/oseriöst) Eller? Fast jag skulle aldrig tänka mig att ta självmord,fast om jag gjorde det så skulle jag ta riktigt många tabletter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vad jag vet måste man ha medicinska skäl till det. Till exempel att du är totalförlamad, eller att man har en elakartad cancersvulst i buken som gör ditt liv till en VERKLIG plåga. Jo jag vet, men om jag nu skulle vara tvungen att begå självmord så skulle jag se till att ha någon elakartad cancersvulst i buken eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Fixa en bomb och gå långt in I skogen och spränga mig själv I småbitar. Vet du vilket jävla jobb det blir att borsta bort dina tarmar från trädstammarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hoho, bullzeye! För er som inte förstod skämtet. "Göra självmord". Jag hade slängt mig ner från en hög höjd. En upplevelse värd livet. Jak förstår inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Jak förstår inte Det heter begå självmord inte göra eller ta. Redigerad 18 maj, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Jak förstår inte Sigh. Det heter begå självmord. Om man ska göra självmord, låter det som om man ska tillaga't. *Visar långfingret för Frenzy* Var inte så förbaskat snabba. Redigerad 18 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Ett hagelgevär och en flaska Jack Daniels, något mer behövs inte. Redigerad 18 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Tåg är ingen bra idé... hoppar någon framför ett tåg så är det polisens arbete att städa upp det(troligen inte så kul) en jäfla massa sprit, sömn medel och sen en överdos av någon farlig medesin... men jag är alldedes för ego för att begå självmord... skäry topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Bli piskad och korsfäst... Flagellation is the shit! Redigerad 18 maj, 2006 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts