rabarben Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Om du skulle göra självmord.... isånnafall hur skulle du göra det? Jag tror att jag skulle hoppat framför ett tåg. Går snabbt och man får mycket uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade absolut inte hoppat framför ett tåg, synd om tågföraren. och resten av folket i tåget som måste vänta medans jag städas undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade tagit fram en bunke, tillsatt socker, salt och ett par ägg. Vispa. Ugnen på 260 grader i 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Dränka mig själv.. fast de skulle jag aldrig klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Oj, vilken trevlig tråd! Så du vill ha tips till att begå självmord. Hmm, tabletter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skjutit mig. Gått ut någon natt till något ställe där det hörs så lite som möjligt, där kan jag dö i ro utan att någon måste höra eller se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 På nåt icke smärtsamt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Gasa kanske :/ Inget blod o annat mess att städa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vet inte, vill inte veta, tänker inte på det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Det vanliga, sitta i bilen med en slang från avgasröret in i fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Gått bärsärkargång, skjutit orsakerna till att jag vill begå självmord, tills antingen de eller polisen skjuter ihjäl mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Jag hade överdoserat tabletter. Skulle aldrig hoppa framför ett tåg, det är synd om föraren som får det på sitt samvete. Han har inget ont gjort. @Darkjak, du får mig att tänka på psykfallen i USA som gjort skolmassakrar. Redigerad 18 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Först skulle jag tänka igenom varför jag vill ta självmord. Om det är nån som är elak mot mig så skulle jag skära den personen i halsen så han skulle dö. Hamna i fängelse, tappa tvålen, leva med skam och sen ta en överdos av insmugglade panodil-tabletter. Om det var mi föräldrer eller syskon, överdos av alvedon-tabletter. Hade det varit psykiskt hade jag nog tagit en överdos av ez-tabletter. Ya see? Tabletter is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade överdoserat tabletter. Skulle aldrig hoppa framför ett tåg, det är synd om föraren som får det på sitt samvete. Han har inget ont gjort. Instämmer helt. Jag skulle dock ta de starkaste pillrena som går att hitta, fatta jobbigt om man överlever! kanske blir invalid för resten av livet istället. Nej tillåt mig att citera föregående talare: Ya see? Tabletter is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Lura mig själv att jag var glad men samtidigt att en del av mig var tvungen att dö för den var ond, skjuta heroin och ha ett laddat avsågat hagelgevär framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Är det nånting du vill berätta för oss, rabarben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 @Darkjak, du får mig att tänka på psykfallen i USA som gjort skolmassakrar. Självmord är för loosers, och jag vill inte bli en looser. Detta är bara en absurd fråga som endast loosers (sorry, allihopa) tar sig tid att tänka på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hade hängt upp en stor polsk flagga på väggen, slagit på Mazurek Dąbrowskiego på stereon (och andra patriotiska polska hymner). Och klätt mig i polsk uniform (armé), först hade jag gjort honnör till polska flaggan och sedan vänt mig om mot kameran och skjutit i huvudet då jag sjunger hymnen, ståendes framför flaggan. (Hade bandat allt med videokamera dessutom). Länk: http://www.ceo.org.pl/_files_/mojapolska/plyta/mazurek_c.mp3 (Full Version) http://www.polinst-bg.org/img/hymn.mp3 (Instrumental Version) Lite omständigt eller fanatiskt kan tyckas... Men jag är patriot! PS: Sången ovanför är den vackraste som finns enligt mig, förutom Żeby Polska była Polską. Text: http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBeby_Pol...82a_Polsk%C4%85 (Obs! Endast texten!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade överdoserat tabletter. Skulle aldrig hoppa framför ett tåg, det är synd om föraren som får det på sitt samvete. Han har inget ont gjort. @Darkjak, du får mig att tänka på psykfallen i USA som gjort skolmassakrar. Suicide is played out, if you gonna die, take people with you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Skära av Pulsådrorna. Hang me. Hoppa från ett tak med huvudet före. Anlita en yrkesmördare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts