darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 ... Second that. darkjak: Man brukar inte använda ljuspistoler i FPS, utan i SEU's (Shoot 'Em Up). Nej, men det fanns ljuspistolspel till DC som var som FPS. Man styrde hur gubben gick med styrkorset, och siktade på skärmen och skjöt. Alltså ungefär som på Wii, fast mycket mer primitivt (man kunde inte gå i sidled, eller sikta utanför skärmen för att svänga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vote: PS3 men ska köpa wii också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hmmm... Går rätt dåligt för XB360. Mysko med tanke på att det här stället brukade krylla av XB-älskare, och att 360'n faktiskt redan är släppt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag gillar Xbox men jag har inte pengarna... jag skulle ju kunna byta ut mitt Xbox och alla mina spel men då kanske jag aldrig mer kan spela mitt kära Halo 2... näe jag väntar att handla 360 när prister har sjunkit. Det vill säga under priskriget och när Halo 3 kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hoppas jag får PS3'an tills födelsedagen. Om vi åker till Thailand på sportlovet nästa år är det ju bara att rensa sönder spelhyllorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hmmm... Går rätt dåligt för XB360. Mysko med tanke på att det här stället brukade krylla av XB-älskare, och att 360'n faktiskt redan är släppt... Nä, det här är ett PS3- ställe. Det är trots allt ett GTA- forum. Men jag vet att 360 fått fler röster vid tidigare tillfällen, men det verkar som om Wii norpat åt sig dem nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nä, det här är ett PS3- ställe. Det är trots allt ett GTA- forum. Öh? Ringer det en klocka att GTA4 ska komma till XB360 samtidigt som till PS3, eller att de tidigare GTA-spelen kom till XB efter en tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Öh? Ringer det en klocka att GTA4 ska komma till XB360 samtidigt som till PS3, eller att de tidigare GTA-spelen kom till XB efter en tid? Ja. Men GTA associeras främst med Playstation, tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Opera till Wii Releasespelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Öh? Ringer det en klocka att GTA4 ska komma till XB360 samtidigt som till PS3, eller att de tidigare GTA-spelen kom till XB efter en tid? Öh? Ringer det en klocka att GTA SA och GTA VC släpptes ett antal månader före på PS2 än XB? Kn det betyda att fler här inne äger ett PS2 och därigenom föredrar PS-serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Yaaay!! Först med att rösta på Jag vet inte, för jag vet verkligen inte, är inte så mycket inne på att testa och föredra, det är spelens glädje jag är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vad är Nintendo Wii? Är det samma som Nintendo Revolutionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vad är Nintendo Wii? Är det samma som Nintendo Revolutionen? Ja, det är nya namnet för Nintendo Rev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Har själv ps2, men jag skaffar hellre ett psp än ps3 för det kommer ju vara så dyrt när det kommer ut så jag väntar med att köpa ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Som någon smart människa sa: "Playstation är för svensson familjer osv som bara vill spela NHL och FIFA medans Xbox är den riktiga gamer konsollen som också tar emot dom bästa spelen, som förövrigt är rätt okända för PS spelare." Tyckte det sammanfattade allt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Är jag den enda som gillar Xbox som inte hatar ps2? Det verkar som alla som älskar ps2 ska hata Xbox och tvärt om. Jag föredrar Xbox och kommer därför handla en 360 eftersom jag vet att den kommer vara bra och billigare än ps3. Plus att de spel jag gillar kommer på Xbox. Om det inte hade varit för Wiis kontroll hade jag nog handlat den eftersom den är billigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Är jag den enda som gillar Xbox som inte hatar ps2? Det verkar som alla som älskar ps2 ska hata Xbox och tvärt om. Jag föredrar Xbox och kommer därför handla en 360 eftersom jag vet att den kommer vara bra och billigare än ps3. Plus att de spel jag gillar kommer på Xbox. Om det inte hade varit för Wiis kontroll hade jag nog handlat den eftersom den är billigast. Wii's handkontroll är ju en av anledningarna till varför man ska skaffa en Wii. Förresten, försök inte slingra dig. För alla som underligt nog inte vill spela med Wii's spektakulära handkontroll, finns det en vanlig också. Riktigt nostalgisk. http://www.gamereactor.se/media/6hartestatwii_43891.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Som någon smart människa sa: "Playstation är för svensson familjer osv som bara vill spela NHL och FIFA medans Xbox är den riktiga gamer konsollen som också tar emot dom bästa spelen, som förövrigt är rätt okända för PS spelare." Tyckte det sammanfattade allt så bra. Eller snarare att man skaffar Playstation för att få det största spelutbudet medans man skaffar Xbox för att spela FIFA, NHL och Halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts