Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Wii, dammit. PlayStation 3 blir säkert fin också, men den är så dyr. Sedan verkar Wii så spännande, tihi. 360 behöver jag inte ens nämna. Det är en framstressad konsol, det. Redigerad 18 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Av dom här. Wii. Annars alltid PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 NINTENDO wii iiw wii iiw wii iiw Wii Wii Wii Wii iiW iiW iiW iiW Nintendo Wii, snyggare namn får man leta efter. Nintendo Wii, snyggare namn får man heta efter. Nintendo Wii, snyggare namn får man peta efter. Nintendo Wii, snyggare namn får man greta efter. Nintendo Wii, snyggare namn får man meta efter. Nintendo Wii, snyggare namn får man beta efter. Nintendo Wii, snyggare namn finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Stiligt, okka! You pretty much got it! *Applåderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) PS3, fast Wii är också ganska intressant. Edit: Eller det kanske blir Wii först, är ganska så sugen på SSB Brawl. Redigerad 18 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Stiligt, okka! You pretty much got it! *Applåderar* Tack, tack. En blandning av forum-poesi, modern art, tjackflum och ordfrihet... ...it's a wonderful world... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Null... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/64/Super_Pong.JPG Pong FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Den konsol som enligt mig har bäst titlar, dvs PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Wii för att den verkar vara väldigt nyskapande, de pressar inte bara ut bättre grafik. Vill jag ha bra grafik som spelar jag hellre på datorn, vilket snabbt kommer att springa om konsolerna i grafikväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Röstade på Wii. Wii Verkar ball. Såg en film med ett nytt mariospel till Wii. Det såg skoj ut. Mario är skoj. Minns Mario 64. (Hittade aldrig den sista stjärnan. Jag letade och letade.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vote: ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Du har redan skrivit det Iwe Sony kunde ju få en badanka att vicka i vattnet men sen så var det Nintendos tur och då kom Zeldas skapare in och dirrigerade den officiella Zelda låten snacka om ut-ägning.. Så därför faller min röst på !Truddeluddeliludd! NINTENDO WII Redigerad 18 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Den konsol som enligt mig har bäst titlar, dvs PS3. ... Second that. darkjak: Man brukar inte använda ljuspistoler i FPS, utan i SEU's (Shoot 'Em Up). Redigerad 18 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ps3 !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ps3 !! Precis, Vote: ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 . mmmmmm ps3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Du har redan skrivit det Iwe Sony kunde ju få en badanka att vicka i vattnet men sen så var det Nintendos tur och då kom Zeldas skapare in och dirrigerade den officiella Zelda låten snacka om ut-ägning.. Så därför faller min röst på !Truddeluddeliludd! NINTENDO WII Vad kan man förvänta sig av en posthunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vote: Ingen. Alla kommer att komplettera varandra så bra att man inte kan vara utan någon utav dem. Jag har redan lagt upp en plan för att kunna köpa allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Wii har nog de bästa funktionerna ps3 de bästa titlarna och 360 är inte värt att nämnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts