Lajnux Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Jag vill veta vilken konsoll ni föredrar . Själv föredrar jag PS3 EDIT: Glömde "vet inte" och "ingen". Skulle en mod kunna fixa det ? Redigerad 18 maj, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag vill veta vilken konsoll ni föredrar . Själv föredrar jag PS3 EDIT: Glömde "vet inte" och "ingen". Skulle en mod kunna fixa det ? PS3 såklart Eight days, Motorstorm och Killzone kommer ju äga allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Haha det tror jag också . Ganska säker på att PS3 kommer att dominera marknaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vote: Null vote är inte in satt i de dära konsoll spelar bara på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Playstation 3 är ett givet köp, en Nintendo Wii är också en sak som man kanske pressar in i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Poll fixad. Vote: PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PS3 av dessa alternativen men av det som finns ute så att säga så lirar jag bara pc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag iaf att jag kommer att gilla PS3 bättre än Wii. 360:tin blir det inget av, bleh. Vote: PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Röstade på Wii, det är den konsolen som har imponerat mest på mig. Visst, om jag kommer köpa någon blir det förmodligen en PS3, men då är det huvudsakligen pga spelen och inte konsolen i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PS3 såklart. En gång Playstation, alltid Playstation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vote: Ingen. PC 4 lajf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 360.. btw vad är en "konsoll"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 PS3, antagligen för att PS2 var min första konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Wii såklart. Graffen var inte så hemskt imponerande (även om den blir bättre, då t ex Red Steel var gjord på ett primitivt devkit som var en bra bit mindre kraftig än den verkliga Wii), men styrningen är FANTASTISK! De utannonserade spelen är inte heller fy skam! Roligt att både Sony och Microsoft kallar Wii för den bästa "andrakonsolen": om den är bättre än både XB360 OCH PS3, då är den ju helt logiskt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Darkjak, har du provat kontrollen? PS3. Sony har alltid bemött mina förväntningar. Och jag tycker inte att den är så fruktansvärt dyr med tanke på vad man får med... Blu Ray- spelare, hårddisk med stöd för Linux och gratis onlinespelande/-funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Wii, by the looks of it. Innovation for the win, baybee. Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Darkjak, har du provat kontrollen? Nope, men jag har provat Dreamcasts ljuspistol (ljuspistol med styrkors och två extra knappar), det blir väl ungefär så det blir att spela FPS, fast bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts