diarrehampus Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Tänkte starta en Topic som heter Visste ni? Här kan man skriva lite om lite udda saker som man inte har hört förr Här är mitt bidrag: Visste ni att sångaren i rammstein (Till Lindemann) var olympisk juniorsimmare och att han är utbildad pyrotekniker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Har inget spec att säga än men bra tråd serriöst jag tycker det.. Hur kom du på denna idén Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Aha.. en tråd med onödig fakta. Hoppas inte StellHell tycker illa om det förra gången en sån här topic kom upp, eller som gången före det. Hur som helst, Visste du att TR: Legend äger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Har inget spec att säga än men bra tråd serriöst jag tycker det.. Hur kom du på denna idén Jag sökte om det fanns nån liknande tråd men fann ingen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag sökte om det fanns nån liknande tråd men fann ingen Hehe okaj =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 ...att bassisten i Rammstein har ett barn med sångarens fru? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Visste ni att världens yngsta mamma bara är 12 år gammal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Visste ni att världens yngsta mamma bara är 12 år gammal? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Visste ni att... ...Karl Rove, president Bushs främsta politiska strateg, har norskt ursprung? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag sökte om det fanns nån liknande tråd men fann ingen Som vanligt söks det dåligt på forumet... Visste ni att Colgate, tandkrämsmärket, betyder 'stick och häng dig' på spanska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Visste ni att det är omöjligt att slicka sig på armbågs-skölden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Visste ni att det är omöjligt att slicka sig på armbågs-skölden? Ja. Visste ni att Sveriges första legitimerade kvinnliga läkare hette Karolina Widerström? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Visste ni att Siana aldrig sett en Bondfilm, inte ens en snutt av den, och att han aldrig varit ens inne hos frisören, eller ätit blodpudding? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Aha.. en tråd med onödig fakta. Hoppas inte StellHell tycker illa om det förra gången en sån här topic kom upp, eller som gången före det. Hur som helst, Visste du att TR: Legend äger?' Visste ni att Cortez kan läsa mina tankar? *SCHMEKT* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts