Gtamama Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Gå in här. Sen väljer du GTA San Andreas i rull-listan. Sen trycker du på Can you run it. Där ser du vart felet ligger och varför du inte kan köra spelet utan att det hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ja man behöver kort som har 512 i minne eller uppåt och nej! man kan bränna skivor men man behöver vissa program! Oookeejj.. Då fattar jag mer.. Fan också.. :'( Min nuvarande graffe har 32 Mb (*HOST* Säg inget *HOST*) och jag ska Köpa en GForce 76* eller 78* på 256 Mb.. Kanske får tänka på ett 512 Mb?? Men jag får se hur jag gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Jag hade allting som spelet krävde men nu installerade jag Windows Vista och nu fungerar det perfekt!! ÄLSKAR VISTA! Redigerad 13 juni, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Okej först av allt förlåt admins och moderators att jag drog upp en gammal tråd men nu har jag fått samma problem... Spelet hackar när den ritar gubbar och kvinnor som går på gatan och när bilar åker förbi... Nu har jag lagt dit så att inget kan åka förbi eller att den inte kan rita några peds och det gör att jag kan spela spelet helt hackfritt men det känns så ensamt att köra själv och ignen är i närheten... Plus att det är lite läskigt! Redigerad 15 augusti, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts