Petteur Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Repig skiva ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag hade precis ominstalleratt min dator och installerade Gta SA och innan ominstallationen laggade spelet otroligt mycket. Och sedan när datorn var ominstallerad laggade det lika mycket! Undrar om det är någonting i datorn som håller på att paja eler något sånt... hjälp om ni kan nått om detta problem.. (Spelet har gått lagfritt på nästan högsta grafiken förut!) Vad har du för inställningar på ditt Gta Sa?? Är det höga inställningar?? för när du formaterade om HD:n så försvann ju alla drivrutiner och sånt.. För när du inte har alla drivrutiner så kanske du inte ska ställa så höga krav på din data.. Du har väl letat efter drivrutiner förmodar jag?? det är ju bara att gå in på hemsida hos ATI och tanka dom senaste Drivrutinerna.. Dom ska ju inte kosta nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag kör inte via skiva... Jag har lagt in skivan på datorn så jag alltid bär på den ifall jag skulle få lov att installera om det... Och det spelar ingen vilken grafik jag har... Förut körde sa med högsta grafiken utan hack och nu hackar spelet lika mycket som när jag har hög som när jag har låg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag kör inte via skiva... Jag har lagt in skivan på datorn så jag alltid bär på den ifall jag skulle få lov att installera om det... Och det spelar ingen vilken grafik jag har... Förut körde sa med högsta grafiken utan hack och nu hackar spelet lika mycket som när jag har hög som när jag har låg! Jag sa inte att det bara fanns det andledningen. Men inställningarna i Gta Sa kan ofta ha en stor del i hackande.. Men nu verkar ju inte det vara problemet... Hade du nåt speciellt system program innan du formaterade HD:n?? Som te.x Free Ram booster eller något liknande... Eller har du nåt program som kan tänkas störa Gta Sa.. kör du Gta Sa utan modds, Tranier eller den nya patchen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag kör gta med mods och trainer men ingen patch... Tror du det hjälper med patchen för jag körde sa med amma grejer innan det började hacka! Aja i allafall ska jag köpa nya grejer till min data, Nytt grafik kort och nytt moderkort och nya minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag kör gta med mods och trainer men ingen patch... Tror du det hjälper med patchen för jag körde sa med amma grejer innan det började hacka! Aja i allafall ska jag köpa nya grejer till min data, Nytt grafik kort och nytt moderkort och nya minnen! Nae, Patchen tror jag bara är dålig... Men det kanske är bäst att tänka på nya data delar.. Tyvärr.. Nåt kanske hade blivit lite ut-nött när du formaterade om datan.. Tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ioförsig så kan det ju ha blivit så.. Fast jag spelar Call of duty 2 på högsta grafiken hack-fritt och det är dubbelt så mycket krävande som gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ioförsig så kan det ju ha blivit så.. Fast jag spelar Call of duty 2 på högsta grafiken hack-fritt och det är dubbelt så mycket krävande som gta san andreas Nae, det är sant... Gta Sa behöver mer Minne än hastighet och prestanda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ja men jag har 512 mb i minne och ska skaffa 1024 mb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Nu ska jag köra in Windows Vista och se om spelet går bättre då!! Jag ber till gud att det fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Nu ska jag köra in Windows Vista och se om spelet går bättre då!! Jag ber till gud att det fungerar! Men Windows Vista finns väl inte att köpa än eller??? Eller har du hittat den i BUSKEN?? Redigerad 12 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 NEJNEJ, Det finns på microsofts hemsida! man får ladda ner betan gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 NEJNEJ, Det finns på microsofts hemsida! man får ladda ner betan gratis! Aaahh... LOL OK.. Men konstigt att den är gratis.. Jag menar snart kommer det att kosta ca 1000 kr i affärern.. LOL Men do.c det är en Beta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 MM! fast windows vista KRÄVER sådant som kostar runt 5000 kr! Dom grafikkorten som kan klara windows vista helt ut kostar runt 6000kr.!! gannska roligt igentligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 MM! fast windows vista KRÄVER sådant som kostar runt 5000 kr! Dom grafikkorten som kan klara windows vista helt ut kostar runt 6000kr.!! gannska roligt igentligen! Jo, Mer än 10 000 kr för Graffe kortet och operativsystemet.... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Men det är fina grejer det där vista... Min brorsas dator pallar det och det är suveränt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Men det är fina grejer det där vista... Min brorsas dator pallar det och det är suveränt bra! Är det mycket annorlunda eller är det lik XP?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Mycket mycket mer annorlunda!!! Min farsa håller på att ta ner vista i 32-bitars läge så att jag kan ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Mycket mycket mer annorlunda!!! Min farsa håller på att ta ner vista i 32-bitars läge så att jag kan ha det! Eftersom du sa att man behövde ett Graffe kort för ca 6000 Kr så menar du väl såna med 512 i minne + Dual eller mer?? För vad jag har hört så går Win Vista på Graffe kortets minnne... Eller?? Personligen tänker jag nog inte skaffa Vista i framtiden tror jag.. Har hört att det finns så många blocka på det.. Typ att man kan inte spela brända muski skivor.. Men jag vet inte!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ja man behöver kort som har 512 i minne eller uppåt och nej! man kan bränna skivor men man behöver vissa program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts