Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag hade precis ominstalleratt min dator och installerade Gta SA och innan ominstallationen laggade spelet otroligt mycket. Och sedan när datorn var ominstallerad laggade det lika mycket! Undrar om det är någonting i datorn som håller på att paja eler något sånt... hjälp om ni kan nått om detta problem.. (Spelet har gått lagfritt på nästan högsta grafiken förut!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Jag hade precis ominstalleratt min dator och installerade Gta SA och innan ominstallationen laggade spelet otroligt mycket. Och sedan när datorn var ominstallerad laggade det lika mycket! Undrar om det är någonting i datorn som håller på att paja eler något sånt... hjälp om ni kan nått om detta problem.. (Spelet har gått lagfritt på nästan högsta grafiken förut!) När man formaterar sin dator så återställs alla drivrutiner och allt sånt så prova uppdatera dom. Redigerad 18 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Har gjort det och har dom allra senaste drivrutiner! Fast det är något som är konstigt i min dator för att det laggar mer om man har lägsta grafiken än när man har den högsta.. hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Virus? Virus sök datan annars så pallar väl inte din Data GTA utan lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Joe Dirt: Bättre topictitel till nästa gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Lagg har med multiplayerspel att göra, där man spelar online. Ditt spel HACKAR, det laggar inte. Och du menar antagligen inte MTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Alltså jag har precis installerat om datan igen så nu är den fri från virus och det... Jag har tillomed virus sökt datan nu och jag e ledsen för topic titeln och jag sa att spelet gick hack fritt förut... ska installera sa igen och se vad som händer... Fast min farsa (data pro) säger att min hårdisk håller på att paja.. hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Alltså jag har precis installerat om datan igen så nu är den fri från virus och det... Jag har tillomed virus sökt datan nu och jag e ledsen för topic titeln och jag sa att spelet gick hack fritt förut... ska installera sa igen och se vad som händer... Fast min farsa (data pro) säger att min hårdisk håller på att paja.. hehe! Okej, han låter ju "skillad". Varför tror du att det måste gå snabbare bara för att du formaterar, det är ingen regel. Det låter ju på dig som det har hackat från första början. Lägg upp info om din dator för det första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Intel® Pentium® 4 CPU 2.80 GHz processor och 512 Mb DDR 2 400 Mhz och ett uruselt grafik kort som heter ATI Raedon (Eller hur det stavas) 9250 128 mb ram.. Fast jag hittade ett sett så att jag kan spela spelet Hack fritt.. Jag tar bara bort allt som åker i min närvaro! Fast det kan vara att man fått in ett virus som inte skyddet kan ta bort och sen när man ominstallerar datorn försvinner det! Redigerad 20 maj, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Scanna datorn med Ad-aware eller stinger, vissa virus eller trojaner kan göra så att CPU:n går på högvarv utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Scanna datorn med Ad-aware eller stinger, vissa virus eller trojaner kan göra så att CPU:n går på högvarv utan anledning. Okey men alltså jag kör alla andra spel på högsta grafik... Jag kör Call Of Duty 2 på högsta grafik men san andreas går inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Okey men alltså jag kör alla andra spel på högsta grafik... Jag kör Call Of Duty 2 på högsta grafik men san andreas går inte! Har du köpt det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Har du köpt det ? Ja vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nu kom jag på att spelet laggar lika mycket som om jag har högsta grafik som när jag ahr lägsta! Kan inte någon förklara som händer här.. Vill spela saknar spelet så ini vassen! Saknar att ta choppern ut i öknen och glida lite på vägarna! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Tror jag vet vad felet är, hände samma sak på mitt vice city om jag har rätt så hackar det inte det är bara marken och hus osv som inte kommer upp så fort(laddar länge)? om jag har fel så har jag inte haft samma problem som dig =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tyvärr det är inte det felet... spelet laddar lika snabbt som vanligt (ca 2 sek) men när jag går in i spelet hackar det inte men sen när jag har spelat ca 1 minut så startar det att hacka som jag vet inte vad... Tragiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Njej nu börjar jag bli otålig.. Finns det ingen data pro här som vet vad felet är... Får panik! Vet inte vad jag gör utan gta sa! HJÄLP!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 DAMM{DI}DAMM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Nej datorn är inte så jätte gamla plus att jag har 5 fläktar i datorn.. Dammar av sig själv... Hahaha har neon fläktarna så dom blåser åt fel håll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 KAN INGEN HJÄLPA MIG??? JAG FÅR PANIK! ETT HELT SOMMARLOV UTANS SAN ANDREAS?? ALDRIG, HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts