BroDD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hem till Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Hem till Vice. Då vet jag någon som hade blivit glad. "Hej älskling , haft en bra dag på jobb?! Förresten jag har adopterat BroDD, hoppas det var okej. Du ville ju ha ungar" Redigerad 19 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Då vet jag någon som hade blivit glad. "Hej älskling , haft en bra dag på jobb?! Förresten jag har adopterat BroDD, hoppas det var okej. Du ville ju ha ungar" Jag tror jag skulle flytta till Karlshamn i Blekinge? Där ligger det väl? Har varit på läger där några gånger och det verkar vara en go stad! Plus att det finns en glassbåt! *Slickar mig kring munnen* Redigerad 19 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vet inte, Västergötland tror jag, där StellHell bor. Vi har sommarställe där, Vättern is the shiznitZ^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Tjaa du, skulle flyttat till länet brevid Blekinge, för det är där jag bor nu, lite utanför karlskrona närmare bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Tjaa du, skulle flyttat till länet brevid Blekinge, för det är där jag bor nu, lite utanför karlskrona närmare bestämt. Eller Skåne! Vi hade kunnat byta hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Skulle bara flytta in till stan. Hägersten(där jag bor) ligger i Sörmland och norra Stockholm ligger ju i Uppland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts