Explosiv Anka Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Har inte planerat något iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag ska inte fira alls. Det är bara skönta att vara ledig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vakna, klia mig i stjärten och säga samma mening som jag säger varje morgon "jahapp ännu en dag till spilles" äta nått, gå på toa, klä om och fortsätta sova. sen kanske spela Ragnarök halva/hela natten. Kanske om jag orkar ta moppen ner på ön med ett par kompisar och ha stor gay fest och gnussa stjärtarna. alltså det vanliga Hur jag ska fira 6:e juni vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vakna, klia mig i stjärten och säga samma mening som jag säger varje morgon "jahapp ännu en dag till spilles" Haha seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Haha seriöst? Ya SRSLY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Imorgon är det 060606, Sveriges nationaldag! Ville bara önska er en trevlig sådan eftersom jag antagligen inte kommer kunna vara online imorgon. Redigerad 6 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hade man vart ledig dagen efter så hade man kanske kunnat festa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 En röd nationaldag innebär skolledigt/helgersättning + en anledning att supa på en tisdag! Iofs tycker jag inte att anledningen till vår nationaldags datum är lika ärofyllt som många andra länders, men det är bra mycket roligare än att fira annandag pingst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 En röd nationaldag innebär skolledigt/helgersättning + en anledning att supa på en tisdag! Iofs tycker jag inte att anledningen till vår nationaldags datum är lika ärofyllt som många andra länders, men det är bra mycket roligare än att fira annandag pingst... En anledning att supa på måndagkvällen menar du? det är jobbigt att vara bakfull i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Själv så jobba man idag. Fina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Grattis Sverige! Jag är stolt över att vara en invånare i detta underbara avlånga land. Mvh Wall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Själv så jobba man idag. Fina pengar Vad jobbar du som? Ja Grattis Sverige!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Satt mest inne idag medans jag förgäves försökte få 666 posts på forumet... Ska gå och lägga mig nu...Godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Haha, jag glömde bort att det var Sveriges nationaldag. Det blev en fin Parkour film idag Iallafall. Vädret svek min inte heller trots dess ostadighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag gjorde inget speciellt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vad jobbar du som? Ja Grattis Sverige!!!!!!!! Jag jobbar på SCAN I bacon hallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts