The_go Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Kan vi få in lite mer entusiasm i tråden? Vi bor i Sverige, ett fantastiskt land som har mycket bra saker i sig. Var stolta. Jo, jag tänkte spela sveriges nationalsång med Ultima Thule på högsta volym hela dagen å hoppas på allsång med grannskapet... Va ett skämt, det jag har planerat isånnafall är fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 20års fest kvällen innan så jag ska väl fira det med en trevlig bakfylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag ska fira det med att sova bort halva dagen (till ungefär 17.00) sen ska jag sitta vid datorn och lyssna på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Kanske hittar man på något. Är dock inte mycket att festa på en tisdag. Men vi blir väl ett par kompisar som dricker och har lite skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) 1523 - Gustaf Vasa, tills nu riksföreståndare, blir kung av Sverige. Redigerad 18 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vad kan man egentligen göra ? Om man firar är man ju politisk inkorrekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Haha, sveriges nationaldag är ju ett skämt. Finns ju inget att fira. Sverige skaffade säkert nationaldag bara för att alla andra hade det. Andra länder som t.ex. finland, norge och usa har iaf nått att fira, dagen dom blev självständiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Det var för tusan Norges nationaldag Igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Sitter på bussen hem från Holland då. Kommer antagligen vara ganska deckad när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Vad har Sverige som är så bra? Offentlig skola och sjukvård, världsberömda företag och idrottsmän, vi har fått länder att sluta fred, och vi har järnmalm och trä, världens bästa dricksvatten. Vi är världsledande på forskning. Personligen ska du tacka sverige att du inte är en av ungarna som man visar på världshumorkvällen... *Edit* Antar att jag kommer fira med klassen. Typ dricka gammeldansk, leka "kortleken", och vara rent allmänt tafsig (kom ihåg: jag är den mest behärskade i klassen, då andra killar hånglar med varandra och slickar varandras öron när dom blir fulla, japp, jag är den mest hetero snubben i stan, då jag föredrar kvinnor ÄVEN PÅ FYLLAN) Redigerad 18 maj, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Haha, sveriges nationaldag är ju ett skämt. Finns ju inget att fira. Sverige skaffade säkert nationaldag bara för att alla andra hade det. Andra länder som t.ex. finland, norge och usa har iaf nått att fira, dagen dom blev självständiga. Läs vad jag skrev längre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vara ledigt och ha det skönt. Kanske dra ut med några kompisar eller nåt. @Darjkak: Smart att dricka gammeldansk när det faktiskt är Sveriges nationaldag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Klart man ska fira på nationaldagen. 6/6/06 är nämligen Slayer Day. Yeah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Omg! Det har inte jag tänkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Klart man ska fira på nationaldagen. 6/6/06 är nämligen Slayer Day. Yeah!! Hur och varför firar man slayer day? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Någon fest skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vara ledigt och ha det skönt. Kanske dra ut med några kompisar eller nåt. @Darjkak: Smart att dricka gammeldansk när det faktiskt är Sveriges nationaldag? De e tradition att dricka gammeldansk på nationaldagen, åtminstånde där jag bor (och där min styvfar växte upp, dvs Småland). Fråga mig inte varför. Jag tror dock att mina klasskamrater i och för sig blir mer sugna på absolut Vodka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Läs vad jag skrev längre upp. Jo, jag är väl medveten om att Vasa blev kung då, men bara för det behöver det inte vara en dag värd att fira som nationaldag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Vad har Sverige som är så bra? Vaddå? Tror du verkligen att alla länder är likadana som Sverige? Nej, Nej, NEJ! Jag ska nog inte göra någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jo, jag är väl medveten om att Vasa blev kung då, men bara för det behöver det inte vara en dag värd att fira som nationaldag. Jo, för Vasa enade landet, och gav ett splittrat skitland som Sverige en vitaminkick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts