Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Förra hösten blev det bestämmt att 6 Juni skulle bli en helgdag. I år kommer alltå 6 Juni för första gången i vår histoia vara en helgdag. Undrar hur/om ni tänker fira detta. Jag skall själv (inte bokstavligt talat, hoppas jag) ha en stor fest. Sen antagligen gå ut och festa på stan. Berätta gärna lite hur ni tänker göra. Redigerad 17 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ska ska faktiskt inte göra något alls! ^^ Kanske äta lite ... andas, sova ... vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Känns attans krystat att helt plötsligt fira sjätte juni med pompa och ståt. Bussarnas flaggor är lagom för mig. Vi bor i mellanmjölkens förlovade land, and don't you forget it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Kan vi få in lite mer entusiasm i tråden? Vi bor i Sverige, ett fantastiskt land som har mycket bra saker i sig. Var stolta. Redigerad 17 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Brukar inte fira nationaldagen, så det blir nog inte så mycket firande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det visste jag inte! Har iallafall inga större planer ang. den dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Kan vi få in lite mer entusiasm i tråden? Vi bor i Sverige, ett fantastiskt land som har mycket bra saker i sig. Var stolta. Vad har Sverige som är så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Fyller år dagen innan så kommer väl ha lite kompisar där och så... kanske kolla på någon film eller något. Blir väl inget "partaja" som ni snubbar ska hau Deltanator: Allemansrätten! Redigerad 17 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Yay, visste inget om detta. Kommer väl antagligen hitta på något isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Vad har Sverige som är så bra? Tja, männskliga rättigheter, gratis skolamat, betald sjukvård, gratis skolor, hyresrätter, tryckfrihet, religions frihet, jämställdhet, demokrati socialbidrag osv. Redigerad 17 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Kommer nog inte göra något speciellt, har aldrig sett nationaldagen som något stort som ska firas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Tja, männskliga rättigheter, gratis skolamat, betald sjukvård, gratis skolor, hyresrätter, tryckfrihet, religions frihet, jämställdhet, demokrati socialbidrag osv. och de negativa: kallt väder. Kallt och kallt. Lite snö och kallt. Kallt. Nej seriöst nu. Jag har inte tänkt fira iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Orka fira en massa onödiga dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag har inte ens fattat vad som gjorde nationaldagen till nationaldagen I år ska det iaf firas med kompsiar, vi ska vara hemma hos mig, och när klockan är 06.06 ska vi skrika somfan i en minut, för då är det 06 06-06, 06.06. I en minut bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Det känns som vi firar Norges nationaldag mera än Sveriges Och lite konstigt att springa runt och vara glad fast inte riktigt veta varför. Edit: Det är idag, kom jag på. 17 Maj. Redigerad 17 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Sitta och förstöra dagen med datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ja, varför är sjätte juni Sveriges nationaldag? Jag kommer nog fira den genom att sova och mobba "patrioter" på lunarstorm om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Dator, säger jag dig, dator. D A T O R. Rotad. TaDoR. ddaattoorr. dAToR. DatoR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Viva Sverige, varde ljus!! Heja heja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Hissa flaggan och sova! Var hälsad du fosterland du som givit oss denna svenska flaggan att hissa innan man skall sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts