KalleR Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Nej.. vad skrev vice först? Karta, namn, adress och telefon till dig (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Där bor jag. (Svarta ringen) Rönngatan 7, Skellefteå. Stadsdelen Älvsbacka.Skellefte_.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Karta, namn, adress och telefon till dig (?) Vice sa ju till nån som heter Markus Brodd, det heter inte jag så mig lär det inte varit.. och om det är från eniro eller liknande, då är det ju inte hemligt eller nåt, så varför edita vices inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Oj, du bor ju i "närheten" av flickan i mitt liv. Så du vet var Huskvarna ligger? inte många som vet det @BroDD ifall du skulle ta illa upp att dina uppgifter stod här så alla kunde se utan att nån sökt efter dig om det nu var så Redigerad 18 maj, 2006 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag bor I Umeå. Och som okka sa, överflödig information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts