mr_tobbe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Oblivion var ett skämt och mottagandet det fick var ett ännu större skämt. Det är ett spel som är: konsolifierat, övergött, nerdummat, överskattat och mediokert på en dålig marknad. Det kan vara så att jag avskyr det lite extra eftersom det var ett enormt projekt med en brutal budget där grafiken prioriterades (som var väldigt glad och vacker) men att själva spelet var riktigt dåligt designat IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag gillade inte spelet. För det första var det för krävande, och för fritt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jag ska få spelet imorgon. En "klapp från mormor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 När det börjar blippa, och det blir ljusare, är det radioaktivitet? also bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 När det börjar blippa, och det blir ljusare, är det radioaktivitet? also bump. Inte nödvändigtvis. Kan också vara Anomalies. Bara att kasta en bult så märker du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ja, postade på ett annat forum och dom sade att det kan vara anomalies och radioaktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vad är anomalies? Kan man skydda sig på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Äh. Fattar nu. Redigerad 7 april, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vad är anomalies? Kan man skydda sig på något vis? Det är väl radioaktiva isotoper och sånt i luften. Man skyddar sig med dräkter, tror jag. På tal om dräkt så måste jag till Garbage men det är så mycket radioaktivitet. Var kan man skaffa en dräkt som skyddar mot det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Det är väl radioaktiva isotoper och sånt i luften. Man skyddar sig med dräkter, tror jag. På tal om dräkt så måste jag till Garbage men det är så mycket radioaktivitet. Var kan man skaffa en dräkt som skyddar mot det? Jag vet inte riktigt, hittade aldrig något vettigt ställe att köpa en på. Men det finns en dräkt som jag tror hjälper lite mera mot sådant. I staden där arenan finns är det två utgånger ut den lilla "staden". Om du tar den norra ut genom staden och håller koll på höger sida så ska du se att du hittar en liten gravplats där en person är begraven. Där kan du hitta en orange dräkt som jag brukade använda då jag skulle in på ställen med hög radioaktivitet. Luddig beskrivning, hoppas att du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Jag vet inte riktigt, hittade aldrig något vettigt ställe att köpa en på. Men det finns en dräkt som jag tror hjälper lite mera mot sådant. I staden där arenan finns är det två utgånger ut den lilla "staden". Om du tar den norra ut genom staden och håller koll på höger sida så ska du se att du hittar en liten gravplats där en person är begraven. Där kan du hitta en orange dräkt som jag brukade använda då jag skulle in på ställen med hög radioaktivitet. Luddig beskrivning, hoppas att du förstår. Hmmn. Arenan? Jaja, ska kolla efter... EDIT: Okej, jag har ingen aning var du menar. Redigerad 7 april, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag har en till fråga. Hur "healar" man sig själv? Jag har Första Hjälpen-kit men hur använder jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag har en till fråga. Hur "healar" man sig själv? Jag har Första Hjälpen-kit men hur använder jag det? Högerklicka på det i "Inventory" och sen USE...? Eller bara dubbelklicka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Högerklicka på det i "Inventory" och sen USE...? Eller bara dubbelklicka på det. Okej tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hmmn. Arenan? Jaja, ska kolla efter... EDIT: Okej, jag har ingen aning var du menar. Efter att ha kört main-story kommer du komma till en stad där du får uppdrag av en bartender. Den staden menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Efter att ha kört main-story kommer du komma till en stad där du får uppdrag av en bartender. Den staden menar jag. Jaha, men nu menar jag i början av spelet, i Cordon. Jaja, spelar ingen roll, har hittat en Stalker suit iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kan man sälja vapen till någon? Har ganska många som jag måste göra mig av med eftersom ryggsäcken är för tung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kan man sälja vapen till någon? Har ganska många som jag måste göra mig av med eftersom ryggsäcken är för tung. Ja, det kan du. Antingen säljer du till vänner som du hittar runt om i världen, eller så säljer du till personerna du får mainuppdragen av. När du har börjat prata med någon trycker du bara på "Trade" längst ner i mitten på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Ja, det kan du. Antingen säljer du till vänner som du hittar runt om i världen, eller så säljer du till personerna du får mainuppdragen av. När du har börjat prata med någon trycker du bara på "Trade" längst ner i mitten på skärmen. Tackar jag får testa. Har för mig att när jag gjorde så förut så var vapnet rött och det gick inte att sälja, men de kanske hade för lite pengar? Det gick att sälja till den där gamla gubben som ger ut uppdrag nere i källaren. Redigerad 8 april, 2007 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Finns det ett demo till detta spel? verkar ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts