Mark Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hej skulle behöva lite hjälp nu kanske. Har skaffat hela Stalker nu och ska instalera det. Och så stöter jag på detta. Plz hjälp mig någon. :'( Testa att lägga spelet i någon annan mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Spelet blev mycket roligare nu när jag har hittat ett automatvapen med skaplig aim. Men jag lirar fortfarande med single-shot mode. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag har ett problem. Himlen så att säga följer med var jag än tittar. Kan inte komma på något som är fel. Burken är tillräckligt bra, uppdaterade drivrutiner o.s.v. Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Har kommit en bit in i det nu, och attans vad roligt det är! (:!!! Tidigare idag så fick jag syn på en liten grupp med fiendesoldater som varsamt marscherade mot mig. Turligt nog för mig så behövde dom passera under en bro, så jag gick upp på bron, och lade mig ned på ena kanten. Och när dom var under mig så öppnade jag eld mot dom, och eftersom att dom vart så överrumplade så sprang dom åt alla olika håll, och det tog ett tag innan dom såg vart jag var. ^^ Jag sköt då ned allihopa. Och det var väl ~ 3,4 st. Men sen såg jag att deras ledare, en Major, fortfarande var levande - och han låg där på backen och rosslade och skrek något. Då tog jag fram min pistol, siktade in på hans panna och sköt. (6) -- Grym känsla i spelet, man lever sig in. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Är detta nice? asså spelet rek ni det?. har set screens om det och ser riktigt roligt och bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 ... Skulle inte det släppas samtidigt som Half-Life 2 ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Är detta nice? asså spelet rek ni det?. har set screens om det och ser riktigt roligt och bra ut. Jag rekommenderar det starkt. Extremt stor yta att vistas på, och alldeles läbbigt härlig mystik runt hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Är det någon annan än jag som har grava prestandaproblem? Jag kan bara spela på allra lägsta inställningar och t.o.m då kan det lagga till ibland. Datorn är inte den bästa men jag kan lira Oblivion med högre inställningar. 2,2 GHz 1 GB 6600GT Jag har ett problem. Himlen så att säga följer med var jag än tittar. Kan inte komma på något som är fel. Burken är tillräckligt bra, uppdaterade drivrutiner o.s.v. Kan någon hjälpa mig? Prova byta till DirectX 8 renderer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag rekommenderar det starkt. Extremt stor yta att vistas på, och alldeles läbbigt härlig mystik runt hela spelet. Finns det freerom så man kan gå fritt o göra saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Finns det freerom så man kan gå fritt o göra saker? Tänk dig ett nedbantat Oblivion i Tjernobyl helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Prova byta till DirectX 8 renderer. Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Hur gör man det? Det vet jag faktiskt inte, tänkte kolla upp det när jag kommer hem från jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Hjälp!!! :'( kan ej spela detta när jag försöker starta spelet då får jag detta medelande "The PAGE file is deactivated or the file size is not sufficient. In order to function the game needs a PAGE file of at least 2GB. Please adapt the system configuration, before you restart the game." :'( Hur fixar jag detta? och här är ett screen från installationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Hjälp!!! :'( kan ej spela detta när jag försöker starta spelet då får jag detta medelande "The PAGE file is deactivated or the file size is not sufficient. In order to function the game needs a PAGE file of at least 2GB. Please adapt the system configuration, before you restart the game." :'( Hur fixar jag detta? och här är ett screen från installationen Egenskaper för Den här datorn -> Avancerat -> Prestanda, Inställningar -> Avancerat -> Virtuellt minne, Ändra, och där ställer du in så stor som den behöver vara, t ex 2048 MB. @Corleone: Gå in på Options -> Video -> Render, och där väljer du "Static Lightning". Redigerad 22 mars, 2007 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Nån som vet hur man byter till Direct X 8 i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 @Corleone: Gå in på Options -> Video -> Render, och där väljer du "Static Lightning". Bilden jag visade innan är tagen med static lightning inställt. Någon annan som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Nån som vet hur man byter till Direct X 8 i spelet? Man kan ju alltid avinstallera Direct X och sedan installera Direct X 8... Fast det är ganska dumt och jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Skulle behöva hjälp med en del av ett uppdrag. Det är så att jag har nyligen varit och hämtat dokumenten som man skulle hämta ifrån X18. Men nu när jag fått dom så är det någon/något som håller för dörren som verkar vara den enda vägen ut ur det underjordiska labratoriet. Någon som har en aning om hur jag ska gå till väga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Tack TIGER för hjälpen det funkade vilcken underbar grafik och känsla Älskar detta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu är jag lat (som alltid) och frågar er atlether om systemkraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts