Lajnux Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Stalker är ett spel jag har sett fram till länge och väl. Spelet har blivit uppskutet flera gånger men jag hoppas att det kommer att släppas snart. Lite fakta om spelet "On the afternoon of April 12 in 2006, a massive explosion shattered the Chernobyl area. The Zone, as the area got to be known, was characterized by anomalous energy disturbances, rendering even the most advanced form of protective suits worthless to would be rescue teams. Months passed and nothing could be done. The military quarantined the area to prevent unauthorized entry and perhaps even reassure the local populace that the area was under control and confinement. Almost 4 years after the initial event, expeditions can now safely traverse several kilometers deep into the Zone. Among these are the Stalkers, poachers that enter the zone searching for artifacts and anomalous formations that are highly sought after by certain organizations and groups. The player controls a Stalker, venturing into the Zone in order to acquire information, technology and artifacts to sell and possibly put a mysterious puzzle together. Avoiding the dangers within and the military because as a Stalker you are effectively a thief, and the army that has quarantined the area, don't take kindly to trespassers. Within the Zone you will have to detect and avoid the bizarre phenomenon's (anomalies) that plague the area, avoid or eliminate various kinds of mutants and you can even expect competition from other Stalkers." Diskutera fritt om spelet och säg till om ni vill att jag lägger upp bilder på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det verkar ju vara ett snek em up spel! Kanske en utmanare till splintercell serien? Lägg upp screens och hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Det verkar ju vara ett snek em up spel! Kanske en utmanare till splintercell serien? Lägg upp screens och hemsida Det är väl en FPS? Edit: Stavfel Redigerad 17 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Som jag fattade det så är det ingen sneak 'em up-spel. Men det kommer säkerligen finnas sådana uppdrag. Jag tror det var ett spel som påminner mer om rollspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Fuckaroo... vad jag läste så trodde jau det. Men ni har väl rätt antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det är ett rollspelsliknande fps. Bilder finns Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ser lovande ut ^^ Men vapnet på en av bilderna ser ihop knullat ut, handen lika stor som halva vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Såg det jag också Men det är någonting som dom kommer att ändra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag är bara så jävla trött på att det skjuts upp hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Detta spelet är föråldrat och har varit det i flera år. Väldigt stor risk att det blir ett totalt misslyckande, tyvärr... Spännande story dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Alltså... jag minns, premunerade på PC-gamer right, och... well, såg en trailer på detta spelet har jag för mig för vääääääldigt längesen det var ju år/s sen vafan! Hur kan dom skjuta upp det så länge ? Ser väldigt bra ut annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Såg bra ut då det utannonserades. Nu är det bara föråldrat och lika intressamt som navelludd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Var det här spelet som först utannonserades till PSX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Duke Nuken 4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 The game was first announced in November 2001 and has had its release date, originally in 2003, ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Wtf ? Det har jag aldrig sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 . http://en.wikipedia.org/wiki/S.T.A.L.K.E.R...ow_of_Chernobyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 "Utgivarna THQ är så trötta på de ständiga förseningarna att de bestämt sig att släppa spelet så fort som möjligt oavsett slutproduktens kvalitet" -GR Är ungefär som Prey, "ett riktigt evighetsspel." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hej skulle behöva lite hjälp nu kanske. Har skaffat hela Stalker nu och ska instalera det. Och så stöter jag på detta. Plz hjälp mig någon. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts