MiRRe Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ja som sagt så behöver jag hjälp med att klara uppdraget Supply Lines hos Zero. Det är när man ska flyga det lilla rc planet och spränga fem bilar. Jag tycker det är jätte svårt att styra det planet så jag klarar det inte. Men finns det någon här som kan klara det åt mig så vore det jätte snällt. Tack på förhand GTASAsf2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Man behöver inte ens klara det uppdraget för att komma vidare i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Man behöver inte ens klara det uppdraget för att komma vidare i storyn. Har hon sagt nått annat Mirre: Jag skulle gärna men jag har de på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Kanske i helgen... har formaterat om datorn så jag kanske kan installera san andreas igen då... då kanske jag kan klara det. Kan du vänta så länge på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Kanske i helgen... har formaterat om datorn så jag kanske kan installera san andreas igen då... då kanske jag kan klara det. Kan du vänta så länge på mig? Ja klart tack så jätte mycket att ni vill hjälpa. Och tack ändå då The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Ska fixa det nu, återkommer om några minuter [EDIT] här e den =) hppas det kommer funka bra och inte som min senaste upload, bara massa text (den e sparad på spar 6, använde redan nr.2 ) GTASAsf6.zip Redigerad 17 maj, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Ska fixa det nu, återkommer om några minuter [EDIT] här e den =) hppas det kommer funka bra och inte som min senaste upload, bara massa text (den e sparad på spar 6, använde redan nr.2 ) Okej tack så jätte jätte jätte mycket.. EDIT:Så kommer ännu ett man inte klarar =( Det e nästa uppdrag om du Daniel har tid att göra det med så e det jätte snällt eller om någon annan vill GTASAsf6.zip Redigerad 17 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Mirre, är det inte roligare att klara det själv? Jag menar, okej att det är svårt men till slut klarar man det och då blir man jätte nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Mirre, är det inte roligare att klara det själv? Jag menar, okej att det är svårt men till slut klarar man det och då blir man jätte nöjd. Hehe förstår hur du tänker men jag klarar verkligen inte vissa uppdrag o då tar jag gärna emot hjälp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Hehe förstår hur du tänker men jag klarar verkligen inte vissa uppdrag o då tar jag gärna emot hjälp =) Du klarar det. Du har väl inga fysiska hinder? Jag menar inte att gnälla över att du får hjälp. Det får du göra hur mycket du vill. Men du klarar det. Ge inte upp bara!!! Ibland har jag själv suttigt och spelat samma uppdrag 20-30 ggr och har varit riktigt, riktigt nära att slå sönder PS2:an men en hammare, sen köra den i mixern, därefter lägga bitarna i en kastrull och smälta delarna på spisen för att sedan avrunda det hela med att spola ner det i toaletten. Det är mycket roligare att fixa det själv. (när man till slut klarar det) kämpa Redigerad 17 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vilket uppdrag är det då? jag hjälpte dig bara med supply lines för att det kan vara jobbigt att flyga själv tycket jag det e lättz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vilket uppdrag är det då? jag hjälpte dig bara med supply lines för att det kan vara jobbigt att flyga själv tycket jag det e lättz Det är uppdraget efter hos Zero man ska flyga igen och flytta en massa saker så han kommer förbi. Jag kan verkligen inte flyga den jävla helikoptern. Sry för språket =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det är ju mitt favvouppdrag ska fixa det lite senare idag, orkar inte nu (om du fortfarande inte kommit förbi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Det är ju mitt favvouppdrag ska fixa det lite senare idag, orkar inte nu (om du fortfarande inte kommit förbi) TACK så mycket!!!! Nej jag har inte kommit förbi.. *längtar* TACK iaf=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Här finns den =)GTASAsf6.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Här finns den =) Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts