Big Smoke= The Man Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Tjenare.......jag började spela gudfadern igår och då har jag en fråga....jag vet hur man tar sig in i bilar, men.. då vet jag int hur man tar sig ur den....HJÄLP.....vilken knapp är det man tar sig ur bilen med......jag har försökt att trycka på alla knappar som finns på tangentbordet, men det går int.... Redigerad 17 maj, 2006 av Big Smoke= The Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Tjenare.......jag började spela gudfadern igår och då har jag en fråga....jag vet hur man tar sig in i bilar, men.. då vet jag int hur man tar sig ur den....HJÄLP.....vilken knapp är det man tar sig ur bilen med......jag har försökt att trycka på alla knappar som finns på tangentbordet, men det går int.... Testa mellanslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det är ett vanligt problem om spelet är brännt Mitt tips köp det istället så ska du se att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Smoke= The Man Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Bra hjälp man fick då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Redigerat av A.A, VI HAR REGLER PÅ FORUMET SOM SÄGER ATT ALL FORM UTAV WAREZ ÄR TOTALFÖRBJUDET. RESPEKTERA DETTA NU FÖR FAN! Redigerad 19 maj, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Du har ett kasst crack, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts