Zack Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Siana, säg till Ebeeto att det ska vara mer utav kungen i nästa avsnitt! Jag låg fan på golvet, är det meningen att hans näsa ska se ut som en kuk eller är det Ebeetos skills som ligger bakom det geniala? Han gjorde de gubbarna för ett år sen som ett skolarbete. Det är nog lite meningen att det ska vara en kuk. Wie! Jag var med i eftertexterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 OMG jag skrattar fortfarande åt Ehm Hey. *PING* AFK OKey. OMG dark elf your so fucking hot. Yeah shake that ass. What the, who is that guy with the big nose? Oh no it went soft ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 OMG jag skrattar fortfarande åt Ehm Hey. *PING* AFK OKey. OMG dark elf your so fucking hot. Yeah shake that ass. What the, who is that guy with the big nose? Oh no it went soft ^^ Jag har alltid undrat om "AFK" faktiskt betyder något? Typ, någon slags förkorting eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Away From Keyboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Jag har alltid undrat om "AFK" faktiskt betyder något? Typ, någon slags förkorting eller så? "Away From Keyboard" ska det betyda om jag minns rätt. *Edit* Pico luktar kiss. Redigerad 23 maj, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag har alltid undrat om "AFK" faktiskt betyder något? Typ, någon slags förkorting eller så? Hehum *hostar* AFK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts