Ebeeto Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Hallojs! Det var ett tag sedan ni såg mig häromkring. Förlåt för det, alla som saknat mig. Nu är jag dock här för att annonsera min första Flash-film, "The Ancient Legend of The King of The Seven Dragons and Ninjalootin' n' Shit, yo MMORPG". Det är en film om ett episkt online-rollspel, där man följer den modiga krigaren på sin väg genom den farliga världen på sin jakt efter guld och XP. Ni får titta på den genom Newgrounds, så kan ni rösta eller recensera sedan också. Jag ser fram emot respons! Long time, no see. Ebeeto The Ancient Legend part 1 på Newgrounds.com Redigerad 17 maj, 2006 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Haha den var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Haha den var kul Då får du se till att rösta 5... Newgrounds har så mycket skit nu för tiden och min film behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Då får du se till att rösta 5... Newgrounds har så mycket skit nu för tiden och min film behövs... Jag har röstat 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Gräjt, so to spik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Rolig. Jag gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) En klar 5:a! EDIT: 500 posts Redigerad 17 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vet ej varför men jag skrattade nog mest när snigeln kom. Resten var jeffligt roligt också. Femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Retarded elf, super elf ^^ säg till när du gör en ny, 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Sjukt skön humor! 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Haha ! En solklar femma ! Längtar tills nästa film kommer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Skulle gärna vilja se (höra) den. Kan bara få bild, mitt problem med streamade filmer m.m. som spökar. Får väl leta upp någon annan dator antar jag, för enligt kommentarerna verkar den ju värd att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Helt klart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Go film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Resultatet blev lite kortare än jag väntat mig, men den är prima. Jag har nynnat på introduktionslåten hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 En solklar femma. Duktigt att göra rösterna och allt själv, härlig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Go film Jag fick cutta den short som man säger i Amerikatt, för att jag blev trött på att bara jobba med den. Jag gjorde den istället till en het följetong. Självklart announcar jag när uppföljaren är här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Gött! Bra film!. Redigerad 17 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Så jävla härlig! Skrattade nog mest åt "LOL! NOOB!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts