mr_tobbe Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Family Guy har klockrenare skämt, bra figurer (även fast Simpsons har bredare figurhumor). Jag menar, Stewie är briljant, klår nästan min förre idol Ralph i Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag vill bara rätta "Pollmannen" The Simpsons har pågått i 16 år som serie och ett år som 1 minuts avsnitt i tracy ullman show. snart 17 hela säsånger... VOTE: The Simpsons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Vad är så bra med Family Guy egentligen... t.e.x. när maffiabossen blir skjuten i 30 sekunder i rad och sen frågar Peter "are you okay?". Ska det vara roligt eller?......... Eller när han ramlar och slår i knät eller nåt och sitter i hundra år och säger "iiiiiisch aaaah"... så jävla tråkigt. Eller när Peter och hunden sitter i baren och sen efter en stund... "Omg, you can talk!" Jag menar... .... ...... ................................ SÄMST HUMOR. Redigerad 17 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Null Vote.. Simpsons har jag växt upp med och kollat på en längre tid än Family Guy (som jag börjad ekolla på för kanske 1 år sen). Men Family Guy är så mycket roligare än Simpsons, men jag kollar på Simpsons varje dag ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Family Guy, lätt! Jag håller inte med om att det skulle vara plagiat. En pappa, en mamma, en son och en dotter = familj. Är alla serier som innehåller en familj plagiat? Humorn är inte alls lika dan. I The Simpsons är det skoj ibland, det kommer med skämt med jämna mellanrum, medans i Family Guy är det skämt hela tiden. Skämt är roliga, ju mer roligt det är, ju mer.. roligt är det! Jag tror att många tycker att The Simpsons är bättre för att det har gått så länge, många inbitna fan, de pallar inte att det kommer en ny serie som är mycket roligare. "Eller när han ramlar och slår i knät eller nåt och sitter i hundra år och säger "iiiiiisch aaaah"... så jävla tråkigt." Haha, fan va jag skratta när jag såg det. Redigerad 17 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Jag tror att många tycker att The Simpsons är bättre för att det har gått så länge, många inbitna fan, de pallar inte att det kommer en ny serie som är mycket roligare. Lmao, family guy är skräp oftast. Deras s.k "humor" är inte ens humor. Redigerad 17 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Family guy är roligare. Men simpsons är också skitbra. Jag kan inte bestämma mig. kNullar denna voten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Eller när han ramlar och slår i knät eller nåt och sitter i hundra år och säger "iiiiiisch aaaah"... så jävla tråkigt. Mjo, jag garvade som fan när jag såg det. Lmao, family guy är skräp oftast. Deras s.k "humor" är inte ens humor. Tycker du ja. Tycker om bägge serierna ungefär lika mycket, kan dock hålla med om att Family Guy är mycket roligare. Vote: Family Guy. Redigerad 17 maj, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Lmao, family guy är skräp oftast. Deras s.k "humor" är inte ens humor. Ibland lipar jag för att Family Guy är så skoj T.ex. typ förrförra avsnittet när Stewie trilla in i ett skåp och fick en glasbit i pannan, fy fan va kul det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag vill bara rätta "Pollmannen" The Simpsons har pågått i 16 år som serie och ett år som 1 minuts avsnitt i tracy ullman show. snart 17 hela säsånger... VOTE: The Simpsons... Det första avsnittet sändes i december 1989 - dvs för 17 år sedan. Vad ska du rätta mig för, sa du? StellHell: Ja, för dig som laddar ner kan tro att Fox ligger på en femte säsong. Men det är egentligen fortfarande säsong 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det första avsnittet sändes i december 1989 - dvs för 17 år sedan. Vad ska du rätta mig för, sa du? StellHell: Ja, för dig som laddar ner kan tro att Fox ligger på en femte säsong. Men det är egentligen fortfarande säsong 4. den räknades inte som avsnitt av första säsången(men i dvd boxen är det första avsnittet) för att det sändes som ett förlängt jul avsnitt i samband med "Tracy ullman show" . och det första (andra om man tar dvd följden) ordinarie avsnittet sändes inte förns i mitten av januari... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vad är så bra med Family Guy egentligen... t.e.x. när maffiabossen blir skjuten i 30 sekunder i rad och sen frågar Peter "are you okay?". Ska det vara roligt eller?......... Eller när han ramlar och slår i knät eller nåt och sitter i hundra år och säger "iiiiiisch aaaah"... så jävla tråkigt. Eller när Peter och hunden sitter i baren och sen efter en stund... "Omg, you can talk!" Jag menar... .... ...... ................................ SÄMST HUMOR. Alla uppskattar inte all humor. Detta respekterar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vad är så bra med Family Guy egentligen... t.e.x. när maffiabossen blir skjuten i 30 sekunder i rad och sen frågar Peter "are you okay?". Ska det vara roligt eller?......... Eller när han ramlar och slår i knät eller nåt och sitter i hundra år och säger "iiiiiisch aaaah"... så jävla tråkigt. A fan det är ju skitroligt. Garavade som fan åt "iiiisch aaah" Eller när han skulle byta ut Megs tidningsartikel... så gjorde han sin egen musik. Ni vet när han smög där bakom träden. "Da da da da" Nån som förstår mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 A fan det är ju skitroligt. Garavade som fan åt "iiiisch aaah" Eller när han skulle byta ut Megs tidningsartikel... så gjorde han sin egen musik. Ni vet när han smög där bakom träden. "Da da da da" Nån som förstår mig? Jag vet vad du menar, han gjorde egen spionmusik, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag vet vad du menar, han gjorde egen spionmusik, typ. Teehee... och sen gick han till han där som han sa va gay och försökte ragga på honom i string Alltså sånt händer aldrig i simpsons! FAmily guy har så himla mycket bättre humor. Men Simpsons äger också... typ det är nånting som gör att man vill se på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Simpsons så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Family guy lätt. Stör mig på att alla i The Simpsons har gul hud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Simpsons, tveklöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Family guy lätt. Stör mig på att alla i The Simpsons har gul hud. Öhm, det är tecknat... alexzander: "The Simpsons" visades som en sketch för första gången 1987 på "The Tracey Ullman Show" - det har egentligen ingenting med premiären att göra som sändes 1989. TV-seriens allra första avsnitt, "Simpsons Roasting on an Open Fire", sändes den 17 december 1989. Tre veckor senare sändes det andra, "Bart the Genius" 14 januari 1990 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Family guy lätt. Stör mig på att alla i The Simpsons har gul hud. Hahaha! Ojoj, dagens argument, helt klart. Family Guy. Easy. Lätt. Enkelt. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts