The xD Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 När jag kollar på bilden där en helikopter flyger över havet(som finns på baksidan av VC fodralet) blir jag helt förälskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag gillar san andreas bättre för där är det bara att ta en chopper och glida runt hela områdena!! gud vad jag gillar den känslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag tycker att VC känns mkt stelare är ca SA är.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Husen,bilarna,himlen och träden har ju bra grafik. Men resten kunde varit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Tommy ser så jävla stel ut när han springer, hoho Bilarna är jävligt fula. Och det är en bugg när man skjuter med .357 då blir han lite skakis i bena när man trycker att han ska gå. Samma med M16/M4 och sånt. Och så är det väldigt Kantigt. Jag ser inget bättre i grafiken i Vice-City. Men känslan.. Äkta GTA känsla.. Underbar... San andreas har mycket snyggare hus (som man också kan gå in i) Verandor, garage... för det mesta av Husen i Vice city har .col som en rak Kub så det är inget speciellt med dom. Sen så finns det ställen för folk att bo på i SA, vanliga bostadshus.. Vilket det inte finns många av i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Gta Vice City har ju en oslagbar känsla.. Som dom tiderna då Nissan Skyline var väldigt känd.. Drog runt i stan och tog en Cruise.. Aaahhh.. och sen vatten stänket från regnet eller när man åkte båt var ju mycket härligare.. Sen finns det ju andra otroligt dåliga saker te.x :'( *handlingen *gubbarna *vapnen *Storleken Kan dom inte göra en mix mellan Gta VC och Gta Sa med alla funktioner som Gta Sa och atmosfären som Gta Vc har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Forelli_bitch Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 GTA III har så tråkig miljö. Och de e nästan alltid dåligt väder... Så efter III så var VC himmelriket!!! Det är snyggast miljö än så länge i hela GTAs historia. Jag gillar inte alls SA, de e alldeles FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jag duger du suger Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Om gta VC är bra på sol nedgång och andra saker undrar hur bra gta vcs är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Naaw, blir varm i hela kroppen när jag tänker på VC! Vcs har riktigt bra atmosfär det med, men inte lika på som orginale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Naaw, blir varm i hela kroppen när jag tänker på VC! Vcs har riktigt bra atmosfär det med, men inte lika på som orginale. Remakes blir aldrig som originalet. Addons kanske bidrar till originalets storhet, men inte remakes. (Starcraft blev bättre med Brood War) Man kanske bara blir besviken på remakes. (Inga exempel än.) VCS är schysst än så länge, men eftersom man gillade originalet så tokmycket så blir varje förändring en liten besvikelse bakslag ...förändring man kanske inte riktigt riktigt uppskattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 San Andreas har bättre grafik osv. Vice city har skönast klimat + 'tidsålder' ------------ nån kanske redan skrivit detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Remakes blir aldrig som originalet. Addons kanske bidrar till originalets storhet, men inte remakes. (Starcraft blev bättre med Brood War) Man kanske bara blir besviken på remakes. (Inga exempel än.) VCS är schysst än så länge, men eftersom man gillade originalet så tokmycket så blir varje förändring en liten besvikelse bakslag ...förändring man kanske inte riktigt riktigt uppskattar Så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 VC har mycket snyggare "skott-ljud" och "skott-action" eller vad man kan kalla det, då man ser hur kulan åker ur vapnet eller hur man ska förklara det. Det som också är bättre än i SA tycker jag regnet är, när det kommer regndroppar på skärmen och när man dödar någon med motorsåg, så kommer det blodstänk på skärmen. Det är väldigt bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 VC har mycket snyggare "skott-ljud" och "skott-action" eller vad man kan kalla det, då man ser hur kulan åker ur vapnet eller hur man ska förklara det. Det som också är bättre än i SA tycker jag regnet är, när det kommer regndroppar på skärmen och när man dödar någon med motorsåg, så kommer det blodstänk på skärmen. Det är väldigt bra gjort Så sant. Men jag tycker skottljudet är bättre i SA än i VC. Tycker pistolen låter så mesig i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Så sant. Men jag tycker skottljudet är bättre i SA än i VC. Tycker pistolen låter så mesig i Vice City Öhm, byt plats på SA och VC i den meningen så har du rätt. "Pjoff! Pjoff! Knall! Pang!" = SA, "BOOM BOOM BOOM" = VC. Förutom Deagle i SA, den låter rätt rejält. Men det är också det enda vapnet som låter bättre än i VC, och det beror på att vapnet inte fanns i VC. Ta .357:an i VC på hög volym och smäll av några skott, då bränner den förbi SA:s Deagle också. (Det här måste nästan vara den larvigaste posten jag skrivit ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 VC är helt klart snyggare, jobbig kontroll om man har spelat SA länge, bara (på PS2 då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tja, jag begrep mig inte på SA-kontrollerna eftersom "rakt fram" inte längre var åt det håll musen pekade när man gick. Men nu när jag har lite mer handkontrollerfarenhet jämfört med VC-tiden inser jag att alla PS2:are tycker bättre om SA-kontrollen, den är ju mer PS2-standard. I början tyckte jag SA-kontrollerna var jäkligt märkliga till fots, men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Gillar Vice mest jag, mest för att det e skönare att stunta i SA bikes känns som nå leksaker, dom "fladdrar runt" för mycket på nåt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Vice Citys miljö är underbar. När VC kom ut blev jag förälskad. Liberty City är som någon annan skrev mörk och tråkig. Vissa tycker att det passar in eftersom att det är en kriminell stad och dom säger att VC är för ljus. Fast VC är mysigare än LC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Vice Citys miljö är underbar. När VC kom ut blev jag förälskad. Liberty City är som någon annan skrev mörk och tråkig. Vissa tycker att det passar in eftersom att det är en kriminell stad och dom säger att VC är för ljus. Fast VC är mysigare än LC. Liberty City är mycket ljusare och faktiskt ganska färggrann i LCS, men i GTAIII är det alltid nån slags dimslöja över staden som gör att det inte är särskilt nyanserat. Det kompenserade de med råge med färgexplosionen Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts