Pico Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ja, nu efter E3 och tillkännagivandet som kom med iochmed detta är det väl dags för en mysig GTA4-sektion där man i lugn och ro kan spekulera, önska och kritisera likt de gentlemän vi är, precis som vi gjorde när GTA: San Andreas blev officiellt. Tänk på't, åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ja, nu efter E3 och tillkännagivandet som kom med iochmed detta är det väl dags för en mysig GTA4-sektion där man i lugn och ro kan spekulera, önska och kritisera likt de gentlemän vi är, precis som vi gjorde när GTA: San Andreas blev officiellt. Tänk på't, åtminstone. Vi är inne i mitten av Maj och "PS2, 28 April" är fortfarande kvar. Du lär få vänta. Men jag håller med dig, det vore trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Tycker det borde väntas till de första screenshotsen kommer eller en trailer så det finns något riktigt att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Håller med Cortez. Det är lite för tidigt. Bara PS3 realesen sägs vara först i Oktober, vilket jag betvivlar mycket starkt. Jag tror att det kommer att släppas tidigast i December. GTA 4 lär i så fall komma (om vi utgår från att PS3 släpps under December månad) tidigast 4 månader senare. Så en ny forum del bör kanske skapas kring Noveber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Håller med Cortez. Det är lite för tidigt. Bara PS3 realesen sägs vara först i Oktober, vilket jag betvivlar mycket starkt. Jag tror att det kommer att släppas tidigast i December. GTA 4 lär i så fall komma (om vi utgår från att PS3 släpps under December månad) tidigast 4 månader senare. Så en ny forum del bör kanske skapas kring Noveber. PS3 släpps 17:e november här i Sverige. GTA IV släpps i oktober 2007. Tycker det är för tidigt med en ny del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Klart för tidigt. Det enda offiella är logon, releasedatumet och att man ska förboka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Varför öppna så tidigt när du vet att folk bara kommer att spamma med onödiga trådar och undersökningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Varför öppna så tidigt när du vet att folk bara kommer att spamma med onödiga trådar och undersökningar? Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts