Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Min kompis gör något på sin data så att man ser han mailadress baklänges i msn(där under namnet) Han vägrar att berätta hur man gör får någon! Men om någon här vet hur man gör så skulle han bli väldigt sur och det blir ju skoj Vet någon?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Min kompis gör något på sin data så att man ser han mailadress baklänges i msn(där under namnet) Han vägrar att berätta hur man gör får någon! Men om någon här vet hur man gör så skulle han bli väldigt sur och det blir ju skoj Vet någon?! Skapa en identisk eadress med den du har fast skriv den baklänges sen logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Skapa en identisk eadress med den du har fast skriv den baklänges sen logga in? Haha, och gör ett falskt nsm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Skapa en identisk eadress med den du har fast skriv den baklänges sen logga in? Då måste han ju adda honom igen. Sen vet jag inte om det är så att bokstäverna vänder sig också. Jag har hört att det är något tecken man lägger in, men jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ok jag fattar, ingen vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Jo det är ett tecken man lägger framför texten. Skulle du tagit skallen ur röven och googlat efter det så skulle du hittat det. ................ Redigerad 16 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag minns att man kunde lägga in en ruta typ [], fast en lite jäkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jo det är ett tecken man lägger framför texten. Skulle du tagit skallen ur röven och googlat efter det så skulle du hittat det. ................ Tack, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Du kunde frågat i Msn topicen. har en liknade fråga hur gör man så bokstäverna i nicket varierar i storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Tack, tror jag Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Det måste också vara nåt sånt där tecken. Men aki är ju så duktigt på att söka så han kan ju leta upp det! Fråga han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Du kunde frågat i Msn topicen. har en liknade fråga hur gör man så bokstäverna i nicket varierar i storlek? Öh? Du kan inte påvisa någon att skriva i en officiell tråd och sedan så frågar du saker här själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Du kunde frågat i Msn topicen. har en liknade fråga hur gör man så bokstäverna i nicket varierar i storlek? Det är ett visst tecken man ska ha så blir dom stora inom dom och sen små bakom. har tecknet i ett dokument ska se om jag hittar. EDIT:Hittade dom. Du ska sätta en sån: ๑ och sedan skriva ditt namn eller vad du ska ha tex ๑Mirre๑ så blir det stort..=) Redigerad 16 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jo det är ett tecken man lägger framför texten. Skulle du tagit skallen ur röven och googlat efter det så skulle du hittat det. ................ Länken på den sidan funkar ju inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Länken på den sidan funkar ju inte ? Du får högerklicka och ta "spara mål som" och ladda hem skiten, sen öppna med Håller med till 100%!. Nu heter jag bokaJ på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Det har jag gjort, men när jag öppnar det med w0rd finns ingen text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Det har jag gjort, men när jag öppnar det med w0rd finns ingen text Öppna i wordpad då. Redigerad 16 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Det har jag gjort, men när jag öppnar det med w0rd finns ingen text 1) Download this textfile and open it with Wordpad (or Notepad, but then you won't see the char). 2) In your text editor, hold Ctrl and press A (Select All). Then hold Ctrl and press c (Copy). You've now copied the special reverse character into your memory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Men i w0rdpad står det ännu mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Men i w0rdpad står det ännu mindre... Öppna den i notepad om du tvunget måste se den fyrkantiga lilla boxen för att kopiera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts