Curly Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Nullar denna... använder aldrig detta ordet eftersom jag inte köper musik... Näää, för man måste ju köpa sin musik för att få använda ordet CD/CD-skiva. Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) En CD skiva två CD skivor den där CD skivan dom där CD skivorna CDs skriver/säger man i engelsk talande länder. Aldrig hört Det där är mina CDs? (uttal = CeDes) @Curly: Kunde inte sagt det bättre själv Redigerad 17 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Min CD Skiva, Mina CD skivor, CD Skivorna, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Men jag menar, det finns olika typer av skivor. CD är en, även om det blir Compact Disc Disc. Om man säger det så vill man ju få fram att det är en skiva, och mera specifikt; en CD-Skiva. Men nu spelar det ju egentligen ingen roll eftersom man fattar även om man bara säger "En CD" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 För det första så röstade jag blankt. Jag säger bara skivorna. För det andra så skriver man "CD-skivorna" inte "CD skivorna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Vote: Val #2 men jag måste börja säga CeeDeez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) För det första så röstade jag blankt. Jag säger bara skivorna. För det andra så skriver man "CD-skivorna" inte "CD skivorna".Got that right. EDIT: Punkt. Redigerad 21 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Null vote, CD'n, Mina CD skivor, CD Skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts