I lol Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 CD = Compact Disc, och disc betyder ju skiva. Så då blir det ju typ Compact Skiv Skiva, och det låter ju lite konstigt Jag säger iaf CD Skiva, Compact Skiv skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag säger iallfall Min CD Mina CD-skivor CD-Skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Välj samma allternativ som mig då, dumbom Eftersom du säger fler av allternativen på allternativ 2. Men antar att du har kNull votat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 CDSkivor, and so on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag säger iallfall Min CD Mina CD-skivor CD-Skivorna Samma. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 CD, CDs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Min CD Mina CD-skivor CD-Skivorna Ja jag kopierade från Mr.Dumbom, ja jag är lat, straffa mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Min CD Mina CD-skivor CD-Skivorna Ja jag kopierade från Mr.Dumbom, ja jag är lat, straffa mig. :'( Kopierings-skyddat material Böter på dig!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag säger.. Min CD Mina Skivor Mina CD:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Mina Skivor Mina CD:n Samma grejj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nullar denna... använder aldrig detta ordet eftersom jag inte köper musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Min CD Mina CD-skivor CD-Skivorna Ja jag kopierade från Mr.Dumbom, ja jag är lat, straffa mig. :'( Straffar di imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 CD-skiva . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Plattor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 CD-Skiva Det är en skiva, och CD är typen, precis som DVD-Skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Plattor. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) CD-Skiva Det är en skiva, och CD är typen, precis som DVD-Skiva. CompactDisc-Disc Just like Digital Video Disc-disc.. Tänk efter lite CompactDisc = Kompakt Skiva. Digital Video Disc = Digital Video Skiva. Tänk om man skulle säga Digital Video Skiva- Skiva Eller Kompakt Skiva-Skiva på svenska, skulle låta väldit strange Plattrrorrna Det är en CD Vs. CD-Skiva tråd. Inte sitter ni väl och hejjar på Mike Tyson, när Paolo Roberto boxas med någon annan boxare heller? Eller? Redigerad 16 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vote:Alternativ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 CD-skiva Mina CD-skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 En CD skiva två CD skivor den där CD skivan dom där CD skivorna CDs skriver/säger man i engelsk talande länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts