Robin0909 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 När jag startar san andreas på pc så är gubbarna gula :'( !!! Vet nån hur man ändrar dom till vanliga färger igen? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 När jag startar san andreas på pc så är gubbarna gula :'( !!! Vet nån hur man ändrar dom till vanliga färger igen? Tacksam för svar! Har du moddat dom så det blivit fel eller ngt? Kolla ifall du måste uppdatera ditt grafik kort då det kan vara en grafik bugg kanske.. Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Finns en känd grafikbugg för de som har ATI-kort, även om jag aldrig haft den trots jag har alltid haft ett ATIkort sen första gången jag spelade SA på PC. Har inte hört någon direkt lösning förutom att folk säger "testa byta drivrutiner". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 GTA San Andreas, Simspons style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts