themuppa Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hejsan stunt tävling med sanches posta era video här vinnarna får en metal mulisha tröja till gta som jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Typ, Vem vill ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Typ, Vem vill ha den? Typ, hur ska man få den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag typ sickar den till dom som vinner typ typ tyipili typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Antagligen bara jag som gillade idéen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ouhh, det här lät seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag typ sickar den till dom som vinner typ typ tyipili typ Så får man hem dig istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nu tror jag inte ni har fattat redigt asså en tröja till GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Du menar en modding tröja du själv har gjort jag vill se bild på tröjan,det moste vara bra kvalite på den om någon vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jo jag arbetar på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 nhr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Men seriöst, så att man ska liksom sitta " JAG......MÅSTE.....GÖRA......SANCHEZ......VIDEO SÅ ATT JAG VINNER EN TRÖJA " jag gillade då inte ideén, och om man säger såhär, varför just med sanchez? Varför inte vilket fordon som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Sök på metal mulisha på google så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Men han ville väl att vi skulle ha en tävling och så för skojs skull ha den som pris... --- Jag är med på en stunttävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Regler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Men han ville väl att vi skulle ha en tävling och så för skojs skull ha den som pris... --- Jag är med på en stunttävling! Precis, lite trevligare om man kan få ett pris. Spela roll vad det är för pris det är ju tanken som räknas. Jag är också med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) De finns 2. regler och de är att man inte får göra ngt me sanchesen i handling editor och ha kul Tävlingen är startad Redigerad 22 maj, 2006 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 De finns 2. regler och de är att man inte får göra ngt me sanchesen i handling editor och ha kul Tävlingen är startad Yeah täävling Ska fixa en bild snarast. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Pfft, ska ni skicka bilder? Varför inte filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Pfft, ska ni skicka bilder? Varför inte filmer? Bilder? det står video stunt ...vem skrev bild?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts