Vice. Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Verkar inte finnas en sådan här tråd så... Kanske inte är så intressant men jag tycker att det är ganska likt. Bedöm själva : http://img214.imageshack.us/img214/5440/aerophoto103oq.jpg Redigerad 16 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 En bug. http://www.gtamods.de/gtp/data/media/10/GamesPIC04.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) En bug. http://www.gtamods.de/gtp/data/media/10/GamesPIC04.jpg Synd att man inte kan flyga dem . Redigerad 16 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Det finns 2 såna här trådar, en gammal som Patrik(tror jag..) gjort, en mindre gammal som Xemtoth gjorde. Bara påpekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Det finns 2 såna här trådar, en gammal som Patrik(tror jag..) gjort, en mindre gammal som Xemtoth gjorde. Bara påpekar. Det är bara bra att du påpekar. Brukar själv göra det så bara säg till mig. Men jag sökte faktiskt på Screenshots men kunde inte hitta något. Ledsen om det nu fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Verkar inte finnas en sådan här tråd så... Kanske inte är så intressant men jag tycker att det är ganska likt. Bedöm själva : Joo det är faktiskt likt. Åhh där skulle man bott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ska installera Vice sen kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ska installera Vice sen kanske... Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Lägger upp en av mina gamla screens bara för kul skull *VARNING FÖR KÄNSLIGA FORUMITER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Lägger upp en av mina gamla screens bara för kul skull *VARNING FÖR KÄNSLIGA FORUMITER* Men Boomer...mot dina egna gängmedlemar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Men Boomer...mot dina egna gängmedlemar Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Lägger upp en av mina gamla screens bara för kul skull *VARNING FÖR KÄNSLIGA FORUMITER* VC Älskade när blodet kom upp på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ok. Älskar den effekten när blodet kommer upp på skärmen så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Älskar den effekten när blodet kommer upp på skärmen så.. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kanske inte är så intressant men jag tycker att det är ganska likt. Bedöm själva http://img214.imageshack.us/img214/5440/aerophoto103oq.jpg Tyckte det var väldigt likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Har ni sett denna affär? Det har inte jag iaf. Kan man ta kläderna där inne, det är typ som en "vägg" iför så jag kan inte ta dom, kasnke en "bugg-vägg". Alltså det är ingen vägg bara genomskinligt, men man kommer inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har ni sett denna affär? Det har inte jag iaf. Kan man ta kläderna där inne, det är typ som en "vägg" iför så jag kan inte ta dom, kasnke en "bugg-vägg". Alltså det är ingen vägg bara genomskinligt, men man kommer inte in. Ja det är samma för mig. Antagligen en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har ni sett denna affär? Det har inte jag iaf. Kan man ta kläderna där inne, det är typ som en "vägg" iför så jag kan inte ta dom, kasnke en "bugg-vägg". Alltså det är ingen vägg bara genomskinligt, men man kommer inte in. Det går att ta den. Finns en guide om det men minns inte var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Det går att ta den. Finns en guide om det men minns inte var Men det var ju du som skrev den! Det finns ett tips så man slipper detta: Om du gillar Cubankläderna så ska du behålla dom på tills uppdraget "Cop land" Sen när du gör "Cop land"(när du ska bomba ett café med Lance) då får du poliskläderna. Efter det uppdraget så byter du till nån annan outfit UTOM Cubanoutfiten. Sen går du till polishuset och tar på poliskläderna, och sen kan du ta på Cubankläderna utan att den osynliga väggen finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Men det var ju du som skrev den! Oj Är visst lite trött idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts