The xD Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Jaa. här kan ni snacka om Eight Days som kommer till PS3 För mig kommer de bli ett självklart PS3 köp HÄR finns en trailer Spelets animationer e helt magiska enligt mig Redigerad 16 maj, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag har också sett den. Helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Snubben spelar right.. sen är det lite halvfilm typ emellan, helt otroligt snyggt snyggt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ser nästan ut som en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 OMG! LOL! Fy Fan!! PS3? :'( Nu blev jag tvungen att skaffa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Åååhhh, måste köpa måste köpa. Ps3 ps3 ps3 Det väkert pfett najjs jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Fett najs. Ska bli spännande att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Ingen mer som bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts