gurfi Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag har nått konstig fall av tinitus. Jag kan sitta och allt är normallt så PANG tinnitus i ca 1 minut sen bara försvinner det, men det händer bara ibland. VAUTE: Lite det där låter ju jätte obehagligt . tänk att bara sitta o dagdrömma och plötsligt: PANG. ----- jag tror jag har det men det är ytterst lite. tror jag har fått det av hörlurar som jag har på mig när jag spelar och att man lyssnar på MP3 för ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag har nått konstig fall av tinitus. Jag kan sitta och allt är normallt så PANG tinnitus i ca 1 minut sen bara försvinner det, men det händer bara ibland. VAUTE: Lite Det är normalt. Jag får också det emellan åt. Tror alla hör det ljudet ibland. Vet inte vad det beror på dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Lite tinitus. Jävligt jobbigt på kvällen när jag skall nanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jopp, lätt-medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nånstans mellan nej och lite. Jag har det bara när jag tänker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Om inte, vad är det då? Det händer ca 1 gång per dag. Och det låter ganska högt också :S Skulle tro att det slår lock på något sätt. Upplever samma sak själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nej, men lite nedsatt hörsel. Kan säga "va?" ganska många gånger om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ibland kan jag höra lite pip men det e ju inte direkt störande eller mycket Vote:Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ytterst lite, efter vissa konserter då jag glömt öronproppar, och ibland när jag lyssnat på för hög musik. Dock så har jag nedsatt hörsel i allmänhet, men det är jag född med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag har bara lite tinitus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Tror nästan jag har det, lite iaf, brukar pipa ganska bra när man ska sova å annars när man e tyst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nej och dom få gånger jag har det så piper det i 1-7 sekunder... Så vote; Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vi kanske ska starta en ny poll och skriva vad tinitus är. Det är omöjligt att ha det ibland. Antingen har man det eller har man det inte. Störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nej, jag har inte tinnitus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Nej...jag har väl inte sett motörhead tillräckligt antar jag...men ajg kommer bli tinnitusad nån gån med...som alla andra hårdrockare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Nej...jag har väl inte sett motörhead tillräckligt antar jag...men ajg kommer bli tinnitusad nån gån med...som alla andra hårdrockare! Å hurra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vote: Medel Har nåt på gränsen mellan lätt och medel, hör ett tjutande i öronen hela tiden, men har vant mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts