Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Dubbeltrådar ftw, Cyprez. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=33702&st=0 Du glömde "Nej" på förra pollen också. JHAHAHA Trodde ingen skulle märka det. Se även på mina Te-trådar. Aja, ny omröstning för nya människor här på sajten. EDIT: Jag hade lite på vänstra örat då och det var Aug 28 -05. Nu har jag på båda öronen och det är dubbelt så värre. Redigerad 15 maj, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vote: Mycket Jobbigt... Uschapuscha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nope. Men känner många som har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nein.. men skulle inte förvåna mig om ja får snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Medel. Lider bara av det när det är relativt tyst men man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej, bara någon enstaka gång fast det är väl inte direkt tinitus? Nej, det är det inte. Oftast hör man ju pip/sus i öronen när man är väldigt trött t.ex. Och det är helt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 En intressant följdfråga till er som har tinitus är var ni fick det ifrån? Så vi lyckliga som klarat oss utan kan vara försiktiga. Sådär, 22:22. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 En intressant följdfråga till er som har tinitus är var ni fick det ifrån? Så vi lyckliga som klarat oss utan kan vara försiktiga. Sådär, 22:22. För hög musik för lång tid. Höga ljud överlag lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ja Medel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Du skrev in "Jättelite" på fel ställe! För att jag har jättelite, jag märker det inte i vanligt "dagsrus", men när jag ska sova eller om jag täcker för öronen hör jag en litn litn litn tinnitus. Men jag har inget besvär med det. Jag märker inte den. Tänker aldrig på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag har nått konstig fall av tinitus. Jag kan sitta och allt är normallt så PANG tinnitus i ca 1 minut sen bara försvinner det, men det händer bara ibland. VAUTE: Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag har nått konstig fall av tinitus. Jag kan sitta och allt är normallt så PANG tinnitus i ca 1 minut sen bara försvinner det, men det händer bara ibland. VAUTE: Lite Det är inte tinnitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Det är inte tinnitus. Om inte, vad är det då? Det händer ca 1 gång per dag. Och det låter ganska högt också :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej, lyckligtvis inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej jag har faktiskt inte det, tro det eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vote. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Njeeeet. Men det får jag nog i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts