Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Skulle vilja veta hur många som har det här. Hoppas att så många som möjligt svarar! Själv så votar jag på ''Medel''. Hade Jätte lite förut men fick mer p.g.a körde moped (?!) EDIT: OJDÅ, det finns inget NEJ allternativ. NÅGON SOM KAN FIXA? >_> EDIT2: Tack för ändring av poll allternativ! Redigerad 15 maj, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Man får inte tinnitus, sina små saker i öronen är trötta vad jag vet Och varför fan finns inte 'nej' alternativ med, alla **** polls har ju dåliga alternativ allvarligt talat. Men ja, senaste, har jag hört ett pip, men jag lyssnar på för hög och för mycket musik edit: sorry för jag blev arg men fan =/ Redigerad 15 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Man får inte tinnitus, sina små saker i öronen är trötta vad jag vet Och varför fan finns inte 'nej' alternativ med, alla **** polls har ju dåliga alternativ allvarligt talat. Men ja, senaste, har jag hört ett pip, men jag lyssnar på för hög och för mycket musik Jag glömde. Någon goding har fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nope, inte det minsta (vad jag har märkt ), dom flesta i min klass har dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Editerade dit ett Nej. Jag kan höra pip och sådant tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag kan höra pip och sådant tillfälligt. Samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vote: Lite. Har nedsatt hörsel på höger öra efter att ha haft min dator på höger sida av skärmen i flera års tid. Nu står den på golvet och låter inte lika mycket så hörseln har blivigt bättre men lite tjut hör man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nope, jag har inga problem med hörsel och syn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej. Som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej, bara någon enstaka gång fast det är väl inte direkt tinitus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ya. Inte så värst mycket, men det är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag har lite lite när jag ligger och ska somna till exempel. Ibland får jag ett pip för några sekunder men aldrig något mer. Tror att jag egentligen borde vara försiktigare med mina öron, men "sån är jag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nope... Glad att jag inte har de också Kan ju inte va kul precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ibland får jag tinitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vote: Mycket. Har haft det så länge nu så det stör mig inte så värst mycket. Men det finns där. GAH nu började jag tänka på det, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej, JAG har inte tinitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ibland får jag tinitus. Ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nej. Tur det, hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Dubbeltrådar ftw, Cyprez. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=33702&st=0 Du glömde "Nej" på förra pollen också. Redigerad 15 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts