Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ja tror den där nya Shakira-låten kommer bli en riktigt plåga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Förövrigt köper jag inte kläder som kostar skjortan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Per Gessle - Här kommer alla känslorna på en o samma gång.. Yuck! Juck, juck på dig med ----- För mig är RHCP - Dani California ganska "somrig", bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 HUR kunde jag glömma dessa här klassiker: Fronda- Rullar fram Hörde den på studentfesten. Survivor- Eye of the tiger Hörde den på en fest för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Puff Daddy / 112 / Faith - I'll Be Missing You (Har för mig iaf att den spelades en himla massor en sommar i min tidiga ungdom). Precis när jag skrev det här satte jag på radion, och gissa vilken låt som kom upp!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Precis när jag skrev det här satte jag på radion, och gissa vilken låt som kom upp!!!!! Beethovens nione symfoni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Beethovens nione symfoni? Läs om mitt inlägg, förhoppningsvis kommer du att fatta vilken låt jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Av hela mitt hjärta hatar jag Gyllene Tiders sönderspelade slagdänga Sommartider. Usch och tvi. Öronen blöder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 2pac - California Love Är någoting med den låten som ger mig en somrigkänsla. Hör jag den på vintern tänker jag genast på sommarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Grabbar grabbar den här låten tar ju allt Lasse berghagen - han tog av sig sin kavaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Teddybears Stockholm - Cobra Style skulle nog kunna passa in här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Teddybears Stockholm - Cobra Style skulle nog kunna passa in här. Just det! Förresten, vad hände me dom egentligen? Dom var ju hur bra som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) 2pac - California Love Är någoting med den låten som ger mig en somrigkänsla. Hör jag den på vintern tänker jag genast på sommarn! Ohh Ohh Jag håller med. Den passar perfekt på stranden Edit: jobbig: Ingen kickar fjutboll som han zlatan zlatan, ij lav you icch lebi sisch zlatan ibrahomobitch Redigerad 22 juni, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts