P-C Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hatar för övrigt 'The Summer of -69' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Den där peek-a-boo-låten vad den nu heter ser ut att kunna bli en riktig sommarplåga i Ketchup Song-stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Blink 182- Wendy Clear En låt man blir riktigt glad och lycklig av, Yeah! Haiduchii - Dragostea din Tei och *skriv artistnamn här* - Ingen vill veta var du har köpt din tröja. DET är sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Eagle Eye Cherry- Save Tonight.,., Memories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 'elena pappskalle(papioiurizso stavn.) My pregroratives(stavn.)^ Var ju en riktigt sommarplåga förra året fyfasen för den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Era jäkla säckpipor, årets sommarlåt är utan någon som helst jävla tvekas Oasis - Stay Young!! Funkar i alla väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Crazy train med Ozzy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Soooooool vind och vaaaaaaaaaaaaatten höga beerg och djupa haaaaaaaaaaav fast den kan vara rätt soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 *skriv artistnamn här* - Ingen vill veta var du har köpt din tröja. DET är sommar! Du måste skoja med mig? Det var en skitlåt som bara drar ner folk. För mig säger den typ: det spelar ingen roll vad du gör i livet, för du blir ändå bortglömd. Det är en låt man ska spela för någon man vill ska begå självmord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Har en känsla av att Hard Rock Hallelujah kommer bli en sommarplåga i år... Tycker dock inte låten är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Har en känsla av att Hard Rock Hallelujah kommer bli en sommarplåga i år... Tycker dock inte låten är dålig. W0rd. Typ alla går och nynnar på den. I klassrummen, på skolgården, överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 För helvete Drömhus med Deras ''Sommarnatt''. Gammal goding. Ni som inte har hört den se till att göra det. Hmm, "plågades" med den som barn varje sommar med mamma som körade och sjöng med. En riktig sommarplåga är alla bikini tjejor och alla som går omkring med glassar och läsk så man blir frestad att slösa pengar själv. Rysslands national sång bir en riktig sommar låt Hans fot sa saaaaaaaaaaaliiiiiiiiv!!!!!!" Förövrigt köper jag inte kläder som kostar stjortan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Du måste skoja med mig? Det var en skitlåt som bara drar ner folk. För mig säger den typ: det spelar ingen roll vad du gör i livet, för du blir ändå bortglömd. Det är en låt man ska spela för någon man vill ska begå självmord! Skrev jag att den var bra? Man känner bara att det är sommar när man hör den. Annars suger den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Säger som jacker! Skön låt dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 En låt som jag förknippar med sommar är den fina låten av våran gammle Cornelius Vresvjik. Mahalo tipsade om den för ett bra tag sen i musiktips-tråden om jag minns rätt. Jag vet hur låten går, men har tyvärr glömt bort vad den heter. Den som går: 'Det går en mås på taket, den är så vit o fin.' Annars är ju Peps Perssons 'Oboy' en given sommarklassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Per Gessle - Här kommer alla känslorna på en o samma gång.. Yuck! Årets "håller med till 100%"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Egentligen ingen plåga, men skönt med sommar så att man kan byta ut metal mot indie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 En sommarplåga kommer att vara Lordi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Angels adn Airwaves - Good Day Rrred Hot Chili Peppers - Hump De Bump Det är väl de låtar jag verkligen skulle kunna tänka mig lyssna på hela sommaren Tog bara nya låtar för skulle jag associera sommaren med gamla låtar skulle ju listan bli oändlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 En låt som jag förknippar med sommar är den fina låten av våran gammle Cornelius Vresvjik. Mahalo tipsade om den för ett bra tag sen i musiktips-tråden om jag minns rätt. Jag vet hur låten går, men har tyvärr glömt bort vad den heter. Den som går: 'Det går en mås på taket, den är så vit o fin.' Annars är ju Peps Perssons 'Oboy' en given sommarklassiker. "Huvudlösen för aftonen"... underbar låt; även om jag inte associerar den nämnvärt med sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts