Didier Sachs Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hej. Om lite mindre än 1 månad kommer ett expansion till The Movies. Här finns en trailer. http://trailers.apestream.com/popup.html?s...ects&country=se Btw vet någon vad det kommer vara för kopieringsskydd på Hitman:Blood Money ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Kommer inte att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Najjs, najjs.. Men får väl bli från samma ställ som jag tog The Movies "Båten" det vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Kommer inte att köpa. Jag kommer det verkar ju as coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag kommer självklart att köpa det . Alltså inte ladda hem eftersom att jag vill att det ska komma fler "The Movies" spel. Om alla sitter och laddar hem spelet istället för att köpa det så kommer det ta längre tid innan dom får tillräkligt med pengar så att dom kan starta på nästa. The Movies är ett av dom bästa spelen jag har spelar och det lär ju inte bli sämre med detta expension pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Skulle någon admin kunna fixa till övertexten till Expansion råkade trycka på fel tangent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Är det någon som skulle kunna lägga upp någon mer trailer ? Skulle bli mycket tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Expansionen verkar ju mycket lovande. Såg att det skulle finnas helikoptrar... Nån som vet något om flygplan eller motorcyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Flygplan vet jag , men motorcykel vet jag inte . Man kommer att använda stuntmän Typ hoppa från hustak och ut från helikoptrar EDIT: Är det ingen mer än jag som vill prata om det här spelet ? Redigerad 16 maj, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts