thegtafreak Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag hörde för ett tag sedan att man kunde göra egna radiokanaler i san andreas men jag vet inte hur så jag undrar ifall någon av er här på gtasajten kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Man kan inte göra egna kanaler, men man kan lägga in låter man vill ha i spelet. Man lägger in låtarna i "User Tracks" mappen som finns i "GTA San Andreas User Files" mappen. Sen går man in på options i spelet och audio sen står det typ "scan user tracks" så trycker man där. klart. Låtarna spelas upp i "user tracks" radiokanalen. Vet inte om det var så här du menade men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag hörde för ett tag sedan att man kunde göra egna radiokanaler i san andreas men jag vet inte hur så jag undrar ifall någon av er här på gtasajten kan hjälpa mig? Man kan inte göra egna kanaler, men man kan lägga in låter man vill ha i spelet. Man lägger in låtarna i "User Tracks" mappen som finns i "GTA San Andreas User Files" mappen. Sen går man in på options i spelet och audio sen står det typ "scan user tracks" så trycker man där. klart. Låtarna spelas upp i "user tracks" radiokanalen. Vet inte om det var så här du menade men Man kan göra egna radio kanaler... Men det är en modprogram... Har också sett det men kommer ej ihåg var.. Man kunde också editera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Man kan inte göra egna kanaler, men man kan lägga in låter man vill ha i spelet. Man lägger in låtarna i "User Tracks" mappen som finns i "GTA San Andreas User Files" mappen. Sen går man in på options i spelet och audio sen står det typ "scan user tracks" så trycker man där. klart. Låtarna spelas upp i "user tracks" radiokanalen. Vet inte om det var så här du menade men Mappen ligger i My Documents/Mina Dokument så att du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Okey tack för all hjälp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Mappen ligger i My Documents/Mina Dokument så att du vet. Vätt ja veeel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts