The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Haha! Hur dryg får man vara då? Varför i hela friden ska man dra upp en sån sak när det berör sig själv? hahahaha hahaha.. nää vänta nu.. jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 hahahaha hahaha.. nää vänta nu.. jag fattar inte Lol. Hahaha smart du. Det StellFjäll menar är att det är korkat att "anmäla" sig själv till "polisen" när de inte vet något. För ett exempel. Polisen letar efter en rånare men vet ej vem har är och har ingen någon ledtråd. Han går då och anmäler sig själv och säger "jag har slutat råna", tror du polisen bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Lol. Hahaha smart du. Det StellFjäll menar är att det är korkat att "anmäla" sig själv till "polisen" när de inte vet något. För ett exempel. Polisen letar efter en rånare men vet ej vem har är och har ingen någon ledtråd. Han går då och anmäler sig själv och säger "jag har slutat råna", tror du polisen bryr sig? Inte alls samma sak Men aja.. blocka mig nudå om de behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Inte alls samma sak Men aja.. blocka mig nudå om de behövs Ja, det är inte klokt vad folk gör för lite uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 hahahaha hahaha.. nää vänta nu.. jag fattar inte Jag skrattar åt dina försök att få folks sympati. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag skrattar åt dina försök att få folks sympati. Förlåt om jag e lite trög då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Omg LOL! the_xD beter ju sig som steve martin i råsa pantern . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Förlåt om jag e lite trög då Wait now, what? Vet du ens vad ordet "sympati" betyder? Redigerad 19 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Wait now, what? Vet du ens vad ordet "sympati" betyder? Antagligen inte.. jag e ett egg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Antagligen inte.. jag e ett egg Bwahah! Och vi är tillbaka där vi började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Antagligen inte.. jag e ett egg 91a är du också Näe, jag bara skämtade där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts