I lol Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Men tänk om han talar sanning? Oavsett om han blev hackad eller ej, så tycker jag vi glömmer det där nu. Deal? Anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ok, vi tror dig. Not!!!!!!!!!! Så du talar helt plötsligt för hela sajten du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Så du talar helt plötsligt för hela sajten du? Nej, han pratar för han själv och dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Men tänk om han talar sanning? Oavsett om han blev hackad eller ej, så tycker jag vi glömmer det där nu. Deal? Anyone? Deal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Glömmer man att logga ut account på en dator alla kan använda så får man väl skylla sig själv, låt han bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Smart med att komma tillbaka till forumet efter en lång paus, spamma och sen skylla ifrån sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Smart med att komma tillbaka till forumet efter en lång paus, spamma och sen skylla ifrån sig. Tycker du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Säg mig bobbo, varför har du samma ip som "hackaren"? Skäms över denna fråga, men vad är ip? det är säkert jättelätt, jag gisar på Inloggningsplats" man vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Skäms över denna fråga, men vad är ip? det är säkert jättelätt, jag gisar på Inloggningsplats" man vad är det? Det är datorns "adress". Varje dator har ett nummer som den lämmnar efter sig. Ungefär som fingeravtryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Skäms över denna fråga, men vad är ip? det är säkert jättelätt, jag gisar på Inloggningsplats" man vad är det? din internett uppkopplings "personnummer"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ta det lugnt med Bobbo! Saknar ju han här på forumt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ganska busted, han har inte skrivit något efter det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ganska busted, han har inte skrivit något efter det här. hybernatad lite mer än en vecka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 hybernatad lite mer än en vecka till. Stackare :'( Föresten borde inte jag bli bannad Jag e Egget91 (han som blev "hypernatad") Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Stackare :'( Föresten borde inte jag bli bannad Jag e Egget91 (han som blev "hypernatad") Eller? Det är nu du vill att moderatorerna ska se genom fingrarna, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Det är nu du vill att moderatorerna ska se genom fingrarna, eller? Förlåt men jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Stackare :'( Föresten borde inte jag bli bannad Jag e Egget91 (han som blev "hypernatad") Eller? Tack för upplysningen, visste ej att du var han, bannar dig nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Tack för upplysningen, visste ej att du var han, bannar dig nu då? Okej Men jag bättrat mig men du tror mig inte aja... HEJ DÅ ALLA! De va kul att vara här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Haha! Hur dryg får man vara då? Varför i hela friden ska man dra upp en sån sak när det berör sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts